Hawaje

Więcej o:

Hawaje

Wypowiedzi na forum o:

Hawaje

  • hawaje

    czy byl ktoś z was na Hawajach?czy moze ktoś porownać Hawaje z Karaibami?jak jest z przelotem z Polski na Hawaje, jaki czas?gdzie mozna znaleźć mniejsze ośrodki wypoczynkowe niż Hilton itp?

  • Hawaje

    Czy ktos moze nam pomoc? Chcemy z mezem poleciec na Hawaje koncem pazdziernika - ktora wyspa bylaby najlepsza dla pary w poznym "srednim wieku"? Wiadomo plaze odpadaja (mysle o codziennym wylegiwaniu sie na sloncu). Wiecej interesuje nas natura, muzea czy tez inne atrakcje. Prosze nasze podrozniczki

  • Hawaje

    Czy ktoś mógłbym mi polecić jakieś rejon do wypoczynku na Hawajach ? Najchętniej gdzieś w ciszy ? Dlatego miasta typu Honolulu odpadają.

  • HAWAJE

    Hawaje - wyspa Maui - czy ktoś był ? jakie wrażenia - co warto zobaczyć :) ? wybieram się we wrześniu :) pozdrawiam

  • Hawaje ???

    Mam pytanie, chcemy wybrać się we wrześniu na Hawaje, a konkretnie planujemy wziąźć ślub na Hawajach. Zdajemy się na biuro podróży w organizacji imprezy mamytam spędzić 7 dni, chcielibyśmy zostAć kilka dni dłużej, ale biuro ma b.dużą marże na noclegach, bo w tym zawiera się cena ślubu. Mam taki

  • Hawaje 2012

    Szukam chętnych osób na wyjazd, na Hawaje. Znalazłam tanie bilety lotnicze z Warszawy (2800 zł). Zainteresowanych proszę o kontakt.

  • hawaje

    dzieci chca leciec na hawaje w czasie wisennej przerwy w szkole. moze ktos cos polecic - fajny hotel (Mariott or up) ciekawe miejsca itp. Planujemy byc tam okolo tygodnia

  • hawaje

    Chciala bym prosic abyscie podzielili sie swoimi wrazeniami z pobytu na Hawajach - prosze tez o rady i wskazowki - ktora wyspa najladniejsza, co warto zobaczyc itp Pozdrawiam, Ania

  • Hawaje

    Witam Planuje ciekawe wakacje, pomyslalem o Hawajach:) Czy ktos tam z forumowiczow juz byl? Czy mozecie podzielic sie wrazeniami. Mam pytanie jak zorganizwoac takie wakcaje zeby nie wydac fortuny? Witek

  • Chwile grozy na Hawajach

    Ktoś wysłał wiadomość do abonentów na Hawajach SMSem używanym do oficjalnych ostrzeżeń że zbliża się do nich rakieta balistyczna i to nie są ćwiczenia. Zajęło aż 35 minut zanim powiadomili ludzi na Hawajach że to nieprawda. Spekuluja właśnie kto mógł zrobić