emirates

Więcej o:

emirates

Wypowiedzi na forum o:

emirates

  • emirates

    Swietna, szybko rozwijajaca sie linia. Dysponuja najlepszymi maszynami i dokupia 50 nowych. Ciekawe jakich. :-))) --

  • Emirates na Wiedeń

    Linie Emirates Airlines planują z miesiącu maju bieżącego roku uruchomienie regularnych połączeń lotniczych na trasie Dubai-Wiedeń. Loty będą odbywać się non-stop. Samolotem operującym na tej trasie będzie Airbus A330-200 należący do floty Emirates. Źródło: AME Info

  • Dlaczego NIE pracowac dla Emirates Qatar Etihad

    Zanim zdecydujesz sie na rekrutacje do Emirates przeczytaj uwaznie:

  • Emirates-siedzenia numerowane.

    Właśnie wykupiłem e-ticket na lot Emirates. Nie znalazłem tam numeru miejsca. Mam pytanie czy na etapie późniejszym przyznawany jest nr fotela? Czy jak w tanich liniach kto pierwszy ten lepszy.

  • A380 w Emirates

    Czy ktoś wie, kiedy Emirates odbierają swojego pierwszego A380?

  • Pomocy Emirates

    Witam wszystkich pilnie poszukuje wszystkich informacji na temat Emirates Airlines (historia, flota, poloczenia, wyniki ekonomiczne itd.) Moze ktos z Was ma jakis linki i moglby mi je podeslac. Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • Emirates Warszawa - Dubaj

    Witam mam pytanko - czy Emirates na trasie WAW-DXB ma klase pierwsza? Tzn wiem ze ma, czy jest ona w takim samym standardzie jak klasa pierwsza innyhc linii? Np na trasie Londyn-Dubaj? Sorki za glupie pytanie, ale niestety juz zauwazylem ze czasem klasy w lotach z Polski maja troche inny standard

  • Zanzibar liniami Emirates Airlines

    Witajcie. Lecimy na początku grudnia na Zanzibar. Prawdopodobnie lot z Dusseldorf via Dubaj liniami Emirates Airlines. Czy ktoś z Was ma z nimi jakieś doświadczenia? Piszcie!

  • 844 mln USD zysku netto Emirates Airlines

    Agencja Reutera podala informacje o wynikach Emirates Airlines: zysk netto wyniosl 844 mln USD. Emirates planuja kupno dodatkowych 15 Airbusow A380 przy wplywach 8.1 mld USD. To blisko 30% wzrost zyskow i wplywow w porownaniu do ubieglego roku finansowego.

  • Serie A. Linie Emirates sponsorem AC Milan

    Jakoś sobie nie przypominam żeby logo emirates kiedyś było na koszulkach MILANU