Spleśniałe kanapki w Pendolino. Takiego poczęstunku nikt się nie spodziewał

Takiego poczęstunku nikt nie chciałby otrzymać. Członek Platformy Obywatelskiej opublikował na swoim Twitterze zdjęcie kanapek, które otrzymał podczas podróży Pendolino. Świeżość posiłku pozostawiała wiele do życzenia.

Pasażerowie PKP często mogą liczyć na dodatkowe "atrakcje" w czasie podróży. Tym razem niemiła niespodzianka spotkała jednego z członków zarządu warszawskiej Platformy Obywatelskiej. Polityk podróżował pierwszą klasą w pociągu typu Pendolino. Chwilę po tym, jak pociąg wyjechał z Warszawy, obsługa zaoferowała pasażerom poczęstunek. Kanapki, które otrzymał Piotr Kołomycki, były pokryte pleśnią. 

Zobacz wideo Czy Polacy są zadowoleni z PKP?

Bochnia: kopalnia soli Największe kopalnie w Polsce. Tych faktów na pewno nie znałeś! Zwiedzanie kopalni

Spleśniałe kanapki w Pendolino. "Dziękuję PKP Intercity!"

Express Intercity Premium to najdroższa kategoria pociągów PKP Intercity. Ceny za przejazd w jedną stronę sięgają nawet 300 zł. Pasażerowie pierwszej klasy mogą liczyć na poczęstunek. Z pewnością jednak Piotr Kołomycki nie spodziewał się takich "przysmaków". Kanapki, które otrzymał członek zarządu stołecznej Platformy Obywatelskiej, były całe pokryte pleśnią. Pasażer postanowił podzielić się zdjęciem swojego posiłku na Twitterze. 

Nie ma to jak Pendolino! Dziękuję PKP Intercity! Chociaż przyznam, że wolę nie wiedzieć, jak mógłby wyglądać poczęstunek w drugiej klasie - skomentował ironicznie Piotr Kołomycki. 

Polska, Półwysep Helski: trasa kolejowa Najdłuższe trasy kolejowe w Polsce, czyli dokąd warto wybrać się pociągiem

Internauci komentują poczęstunek. PKP przeprasza za zaistniałą sytuację

Pod tweetem znalazło się wiele zabawnych komentarzy. 

 Oj tam, trochę przypomina ser gorgonzola - komentuje internautka. 
Jak jest jesień, to muszą być grzyby.
No, co... Od razu z penicyliną podają...
Bio, natura, ekologia. Jakby to było zakonserwowane to by nie spleśniało

Także PKP postanowiło skomentować post polityka:

Przepraszamy za tę sytuację. Prosimy o podanie szczegółów dotyczących połączenia, nr pociągu, wagonu. Zweryfikujemy to.

Piotr Kołomycki dodał później, że obsługa szybko wymieniła kanapki na świeże. 

PKP Intercity zajęło się sprawą  

Polski przewoźnik zajmuje się wyjaśnieniem całej sytuacji. Nasza redakcja otrzymała oficjalne stanowisko PKP Intercity w tej sprawie:

Wyjaśniamy sytuację, która miała miejsce w sobotę 11 września w pociągu Express InterCity Premium z franczyzobiorcą świadczącym usługi dla WARS. Pragniemy podkreślić, że podobny przypadek nie został nigdy wcześniej odnotowany. Dbamy o to, aby posiłki dla naszych pasażerów były przygotowywane w wagonach gastronomicznych WARS zgodnie z odpowiednimi standardami jakościowymi i zasadami bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. Zależy nam na jak najwyższej jakości usług świadczonych na pokładach pociągów PKP Intercity, dlatego każde zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości są przez nas szczegółowo sprawdzane.

Więcej o: