Te drobne błędy mogą spowodować ogromne problemy w podróży. Stewardesa: Skończyła w niewłaściwym samolocie

Stewardesy często proszą pasażerów o pokazanie kart pokładowych podczas wchodzenia do samolotu. To z kolei nie podoba się wielu podróżnym - przecież dopiero co skanowali bilety przy bramce. Dlaczego więc personel robi to raz jeszcze? Jak się okazuje, mają ku temu powód.

Stewardesa jednej z linii lotniczej prowadzi cotygodniowy blog dla "The Sun", w którym dzieli się różnymi poradami, a także ciekawostkami z pracy. Tym razem postanowiła poruszyć temat sprawdzania kart pokładowych przed wejściem do samolotu. Jak przyznała, jest to moment, w którym często musi mierzyć się z gniewnymi spojrzeniami i westchnieniami ze strony pasażerów. 

Zobacz wideo Stewardesa Justyna Kłęk opowiada o tajnikach swojego zawodu

Oto dlaczego stewardesy sprawdzają twoją kartę pokładową

Stewardesa ujawniła, że sprawdzenie karty przed wejściem na pokład jest niezwykle ważne, szczególnie dla nas. To właśnie w tym czasie personel upewnia się, że znajdujemy się w odpowiednim samolocie. Chociaż pomyłka może wydawać się nam niemożliwa, to zdarzały się sytuacje, w których pasażerowie dolecieli do innego miejsca, niż zamierzali.

Wizz Air nie chciał zapłacić odszkodowania. Wizz Air odwołał mu lot. Pasażer wysłał komorników do siedziby przewoźnika

Pracowniczka linii lotniczej przytoczyła historię, kiedy czekała na starszą kobietę poruszającą się na wózku inwalidzkim, by pomóc jej z wejściem na pokład. Pasażerka jednak się nie pojawiła, bo... okazało się, że personel lotniska doprowadził ją do niewłaściwej bramki. 

Nikt nie sprawdził jej karty i skończyła w niewłaściwym samolocie, lądując tysiące mil dalej w San Francisco. Zawsze dobrze jest pozwolić każdemu, kto o to poprosi, sprawdzić Twoją kartę pokładową, na wypadek, gdyby wydarzyło się coś podobnego

- wyjaśniła na łamach "The Sun". 

Pasażerowie tego nie lubią, ale stewardesy mają powody

Innym powodem wykonywania tej tajemniczej czynności przed lotem, jest sprawdzenie miejsca, w którym siedzimy. Dzięki temu stewardesy mogą pokierować nas we właściwą stronę i wskazać najszybszą trasę. 

Jeśli każdy pasażer idzie w złym kierunku lub nas zatrzymuje, to spowalnia lot, a nawet może go opóźnić 

- tłumaczyła stewardesa. 

Pasażerowie obwiniają stewardesy za opóźnienia. Twój lot jest opóźniony? Stewardesa apeluje, czego wówczas nie robić

Na koniec kobieta zaapelowała do podróżnych, by wykazywali więcej szacunku do pracowników linii lotniczych. 

Bycie dla nas miłym przez kilka sekund nie jest dla ciebie prawdziwym wysiłkiem, a może oznaczać, że będziemy dla ciebie mili przez resztę lotu

- zakończyła. 

Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Więcej o: