Twój lot jest opóźniony? Bądź miły dla załogi! Stewardesa podała ten jeden ważny powód

Opóźnienia samolotów potrafią skutecznie zniszczyć humor większości pasażerów - szczególnie kiedy czeka nas przesiadka, a my nie mamy pewności, że na nią zdążymy. Chociaż w tym czasie możemy odczuwać złość, to stewardesa podała jeden dobry powód, dlaczego w tym czasie powinniśmy być mili dla załogi.

Czasami zdarza się, że w nerwowych sytuacjach zaczynamy obwiniać osoby postronne. Tak jak za niedosmażone danie w restauracji ganiony jest kelner, to za problemy w trakcie podróży często "obrywa się" stewardesom. Pasażerowie bywają niemili, opryskliwi i roszczeniowi, co sprawia, że atmosfera staje się jeszcze bardziej napięta. Dlaczego, pomimo dużej frustracji, lepiej tego nie robić? 

Zobacz wideo Stewardesa Justyna Kłęk opowiada o tajnikach swojego zawodu

Pasażerowie obwiniają stewardesy za opóźnienia

Sofia jest stewardesą związaną z Buzzem, czarterową linią lotniczą należącą do Ryanaira. Na TikToku chętnie pokazuje obserwującym kulisy swojej pracy, nie tylko jej uroki, ale i negatywne strony. Niedawno podzieliła się problemem, który może frustrować wielu członków załogi, a mianowicie zachowaniem niektórych pasażerów w przypadku wystąpienia zakłóceń lotu

Dam ci jeden powód, żebyś był dla nas miły, kiedy lot jest opóźniony

- napisała Sofia. 

Niebezpieczny pasażer dźgnął stewardesę. Wpadł w szał i zaatakował stewardesę złamaną łyżką. Wszystko się nagrało

Opóźnienia w locie 99 proc. to nie nasza wina, nikt nam nie płaci za godziny opóźnienia, co w zasadzie oznacza, że pracujemy za darmo… więc przestań obwiniać załogę

- wyjaśniła. 

Film stał się hitem. Internauci komentują

Nagranie szybko rozeszło się po TikToku i trafiło do blisko 3,7 mln użytkowników. Do zaciekłych przeciwników opóźnień nie przemówił jednak powód stewardesy. 

Więc ludzie nie powinni być źli, że się spóźniają, bo nikt ci nie płaci?

- zapytał jeden z nich. 

Nam też nie płacą za godziny opóźnienia

- pisał inny. 

Jak przetrwać lot długodystansowy? Stewardesa ujawnia. Stewardesa zdradziła swój sekret. Oto najlepszy przepis na spokojny lot

Wielu internautów zauważyło, że niektórzy niestety szukają osób do wyładowania złości. Przyznali też, że nie mieli pojęcia, że stewardesom nie płaci się za nadgodziny. 

Ludzie muszą zrozumieć, że samolot nie jest niezniszczalny, że wymaga naprawy, sprawdzenia, czy nadal może latać i upewnienia się, że jest bezpieczny

- czytamy pod filmem.

Nie miałem pojęcia, że załodze nie płaci się za opóźnienia! To jest szalone

- pisał komentujący. 

Powinniśmy być po prostu mili dla ludzi w ogóle

- podsumował internauta. 

Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Więcej o: