Przez 10 godzin lotu nie mogli skorzystać z toalety. "KLM, co za wstyd!"

Na pokładzie samolotu linii KLM, który leciał z Amsterdamu do Seulu, doszło do sytuacji, która wzburzyła pasażerów. Na drzwiach toalety zawisła kartka, na której załoga napisała w języku koreańskim, że podróżni nie mogą z niej skorzystać. Powodem miało być zagrożenie koronawirusem. Pasażerowie uznali działanie linii za dyskryminujące.

Zdjęcie kartki zostało opublikowane w mediach społecznościowych przez jednego z pasażerów. Odręcznie napisana notatka informowała podróżnych, że z toalety może korzystać tylko załoga. Powodem miało być zagrożenie koronawirusem.

Mężczyzna, który wstawił zdjęcie kartki na Facebooka, nie przebierał w słowach. Uznał, że zachowanie załogi holenderskich linii było rasistowskie, ponieważ kartka napisana została tylko w języku koreańskim.

Mężczyzna dodał, że przewoźnik powinien się wstydzić. Z jego wpisu dowiadujemy się, że dopiero po skargach pasażerów dodana została informacja również w języku angielskim. 

Jak podają zagraniczne media, linie lotnicze KLM przeprosiły pasażerów. Podczas konferencji prasowej przedstawiciele przewoźnika zapewnili, że bardzo poważnie traktują zarzuty o dyskryminację i że więcej się to nie powtórzy.

Dyrektor regionalny Air France-KLM powiedział, że liniom jest przykro, że notatka została odebrana w ten sposób. "To nie było intencją załogi" - zapewnił.

Do sprawy odniosło się też południowokoreańskie ministerstwo transportu. Wydało oświadczenie, w którym wezwało KLM do zapewniania, że więcej nie dojdzie do podobnej sytuacji.

Zobacz wideo Zamknięte dworce i lotniska, zawieszone kursowanie komunikacji. Władze Wuhan chcą powstrzymać koronawirusa
Komentarze (50)
Koronawirus. Przez 10 godzin lotu nie mogli skorzystać z toalety. "KLM, co za wstyd!"
Zaloguj się
  • pepe_papa

    Oceniono 52 razy 52

    Mylący tytuł artykułu. Chodziło o jedną z toalet na pokładzie maszyny. Pozostałe były dostępne.

  • sztucznypolak

    Oceniono 41 razy 37

    Tytul bardzo klamliwy!
    Nie idzcie droga manipulacji na wzor TVP.
    W samolocie byly jeszcze inne toalety dla pasazerow.

  • gaz-wegaz

    Oceniono 25 razy 23

    " Uznał, że zachowanie załogi holenderskich linii było rasistowskie, ponieważ kartka napisana została tylko w języku koreańskim."
    Trochę to pocieszające, że paranoicy są jednak wszędzie.

  • jatu

    Oceniono 16 razy 16

    Nie mogli skorzystać tylko z jednej!

  • frelek1

    Oceniono 9 razy 9

    Czyli problemem nie była zamknięta toaleta i to, że przez 10 h lotu ktoś może narobić w spodnie tylko problemem była kartka w jednym języku? I to jest rasistowskie? A madier fakier!!!

  • maxxim3000

    Oceniono 8 razy 8

    WSZYSTKIE LINIE powinny przestac latac do Azji i roznosic choroby.

  • tgbrfv

    Oceniono 6 razy 6

    Z artykułu wynika, że dla pasażerów problemem był nie brak toalety, tylko brak informacji po angielsku. Co za bzdury. Kłamstwo w tytule!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX