Wyjazdy łączą wypoczynek z działaniami charytatywnymi. - Stwarzają szansę rzeczywistej integracji zespołu, nic bowiem nie zbliża bardziej niż pomoc niesiona potrzebującym - mówi Krzysztof Michniewicz, dyrektor generalny Incentive Concept. - "Give instead of take" pozwala głębiej przeżyć wyjazd, uwrażliwia na problemy potrzebujących.
Od 2005 r. biuro zrealizowało kilkanaście takich wyjazdów. Ich uczestnicy m.in. pomagali składać rowery w wioskach na wyspie Phuket dotkniętej tsunami, prowadzili zajęcia w wiejskich szkołach w Turcji, pracowali w Lory Park Zoo w RPA (połączenie szpitala i sierocińca dla zwierząt z ogrodem zoologicznym), sprzątając wybiegi i karmiąc zwierzęta.
Incentive Concept działa od ośmiu lat, specjalizuje się w wyjazdach incentive. W 2008 r. otrzymało Crystal Award od międzynarodowego stowarzyszenia SITE (The Society of Incentive and Travel Executives) za najlepszy program incentive na Kostaryce. Niedawno w strukturach firmy powołano Incentive Concept Poland, którego zdaniem jest organizacja pobytów biznesowych w Polsce dla firm z zagranicy.