PKP oferuje bilety od 19 złotych. Ale niestety nie będzie ich zbyt dużo. Kto pierwszy, ten lepszy

Jesienna promocja biletowa wystartuje już 1 października. Promocyjne bilety będą łączyć się ze zniżkami, więc niektórym uda się sporo oszczędzić. Jest jednak jeden haczyk. Liczba biletów jest ograniczona i trzeba się spieszyć.

Pociągi PKP cieszą się dużym zainteresowaniem. W wakacje liczba sprzedanych biletów była ogromna. Aby podtrzymać ten trend, zdecydowano się na wprowadzenie promocji, w której bilety można kupić za przysłowiowe grosze. Nie warto jednak zwlekać. 

Zobacz wideo Karnowski: PKP jest dużo mniej punktualne niż kolej w Ukrainie

PKP zapowiada jesienną promocję na bilety. Trzeba się jednak spieszyć 

Pociągi PKP Intercity od początku roku do końca sierpnia przewiozły 45 mln pasażerów. Chcąc utrzymać ten trend, zdecydowano się na wprowadzenie jesiennej promocji. Podobną promocję zorganizowano w 2022 roku i cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Więcej informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl. 

Już teraz zachęcam pasażerów do zakupu biletów w bardzo niskich cenach. Ubiegłoroczna jesienna promocja biletowa okazała się sukcesem, dlatego uruchamiamy ją także w tym roku  

- powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes PKP Intercity, cytowany przez portal rynek-kolejowy.pl

Bilety na Pendolino mają kosztować 49 złotych, a za bilety na pociągi IC i TLK w długich relacjach trzeba będzie zapłacić od 19 złotych. Zniżki dla seniorów i studentów łączą się z promocją PKP, więc ceny dla wielu mogą okazać się bardzo atrakcyjne. Sprzedaż biletów w promocyjnych cenach wystartuje już 1 października. Pula jest jednak ograniczona. Do odebrania jest milion tańszych biletów

Wielkie plany PKP. Tym dwóm dużym wyzwaniom trzeba sprostać 

Jak podaje portal transinfo.pl, przed PKP dwa duże wyzwania. Poza osiągnięciem sprzedaży 60 milionów biletów w planach są również remonty sieci kolejowej, gdzie występują utrudnienia. Z kolei do 2030 roku PKP chcą przeznaczyć 27 mld złotych na inwestycje w tabor i infrastrukturę, aby przygotować się do pojawienia się na rynku zagranicznych podmiotów.  

Więcej o: