Crystal to jedna z użytkowniczek TikToka, która na swoim profilu zgromadziła już ponad 221 tys. obserwujących. Dzieli się z nimi kulisami pracy w hotelarstwie, a także historiami o roszczeniowych gościach. Niedawno opublikowała nagranie, w którym można usłyszeć jej rozmowę z jednym z nich.
Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.
Jak możemy dowiedzieć się z nagrań opublikowanych przez Crystal, jeden klientów podróżujący z żoną i dwójką dzieci początkowo zdecydował się pokój z dwoma z łóżkami queen-size. Ostatecznie stwierdził jednak, że oferta ustalona bezpośrednio z hotelem była zbyt droga. Anulował więc rezerwację i dokonał jej ponownie poprzez stronę Booking.com.
Po przybyciu do obiektu okazało się, że mężczyzna zarezerwował nieco inny pokój - z jednym łóżkiem typu king-size i rozkładaną kanapą. Jego zdaniem oczekiwanie, że czteroosobowa rodzina zmieści się w tym pokoju było "śmieszne". Pracowniczka wyjaśniła, że taką informację otrzymali od Booking.com, a ze względu na pełne obłożenie nie mogą zaoferować im innej opcji. Pomimo długiej wymiany zdań pozostała nieugięta i powiedziała, że istnieją jedynie dwa rozwiązania - zameldowanie w pokoju lub poszukanie innego miejsca noclegowego.
Mężczyzna stawał się coraz bardziej wściekły, aż do momentu, gdy przypadkowy gość próbował pomóc w opanowaniu sytuacji. Stwierdził, że wraz z kanapą rodzina otrzymuje dwa łóżka, czyli wystarczającą przestrzeń dla czterech osób. Jednak to tylko pogorszyło sytuacje. W pewnym momencie awanturnik napluł na podłogę hotelu i oznajmił, że nie będzie płacił za dwa różne pokoje.
Pierwszy film opublikowany przez kobietę został obejrzany prawie 50 mln razy. Internauci byli pod wrażeniem jej opanowania w rozmowie z niegrzecznym klientem. Fakt ten docenił także Booking.com. "Ten poziom usług jest po prostu niesamowity" - napisał serwis w komentarzach, oferując jej bezpłatne wakacje.