Steward nie wytrzymał. Pasażerka wyprowadziła go z równowagi. "Nie jesteście jedynymi ludźmi w samolocie"

Załoga pokładowa powinna wykazywać się przede wszystkim dużą dozą cierpliwości - ich praca nie zawsze jest usłana różami. W trakcie lotu, oprócz standardowych obowiązków, często muszą zajmować się także nieznośnymi pasażerami. Jednak jak pokazuje jedno z nagrań, które w ostatnim czasie trafiło do sieci, zachowanie spokoju nie zawsze jest takie proste.

A Fly Guy to miłośnik podróżowania i były steward aktywnie działający w mediach społecznościowych. Na Instagramie zgromadził już blisko 70 tys. obserwujących, z którymi dzieli się nie tylko relacjami z podróży, ale i ciekawostkami z branży lotniczej. Prowadzi także drugi profil "A Fly Guy's Crew Lounge", gdzie internauci mogą oglądać zaskakujące sytuacje z samolotów. Tak też stało się i tym razem.

Zobacz wideo Stewardesa Justyna Kłęk opowiada o tajnikach swojego zawodu

Steward stracił cierpliwość

Na jednym z ostatnich nagrań widzimy dużą kolejkę pasażerów czekających na opuszczenie samolotu American Airlines. Wśród nich znajdowała się kobieta podróżująca z przesiadką, która była widocznie zestresowana tym, że nie zdąży. Podróżna spowodowała zamieszanie na pokładzie, a jeden ze stewardów nie wytrzymał. 

Pracownik amerykańskiej linii lotniczej stracił cierpliwość i zaczął podnosić głos. Krzyczał, że kobieta ma aż godzinę, co jest wystarczającą ilością czasu na nawiązanie połączenia. Pasażerka jednak wciąż powątpiewała i wykłócała się ze stewardem. 

Ja tu mieszkam, pracuję, wiem, jak działa to lotnisko [...] Jeżeli się nie uspokoisz, to wezwę kogoś, żeby zabrał cię z tego samolotu, ale z pewnością nie na twój kolejny lot

- krzyczał poirytowany pracownik. 

Nie jesteście jedynymi ludźmi w tym samolocie!

- dodał.

 

Internauci podzieleni

Nagranie zostało obejrzane już przez blisko 3 mln użytkowników. Komentujący byli podzieleni - niektórzy stanęli po stronie stewarda i uznali, że kobieta zachowała się nieodpowiednio. Inni twierdzili, że jego zachowanie było nieprofesjonalne. 

To bardzo utytułowana kobieta, która wpadła w szał, ponieważ steward nie chciał jej najpierw wypuścić z samolotu. Jestem w pełni po jego stronie, brawo

- czytamy. 

Co za smutna reprezentacja w imieniu American Airlines. Powinien był lepiej panować nad tonem, głośnością i wyborem słów bez konieczności angażowania się w taką konfrontację, szczególnie w mundurze

- pisał jeden z użytkowników. 

Niektórzy z kolei wskazali inne doświadczenia z podobnych sytuacji. 

Na AirAsia Indonesia byłem świadkiem czegoś zupełnie przeciwnego. Dziewczyna miała krótkie połączenie na lotnisku w Dżakarcie, ale nasz lot z Bali się opóźnił, poinformowała o tym załogę. Oni upewnili się, że najpierw wysiadła z samolotu, trzymając jej bagaż w pierwszym rzędzie i przenosząc ją na miejsce bliżej drzwi

- opowiedział internauta.

Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Więcej o: