Tiktokerka Giséle Rochefort podzieliła się filmikiem, w którym opowiada o ostatniej wpadce linii lotniczych Delta. Przewoźnik w odpowiedzi na reklamację kobiety w sprawie uszkodzonej walizki przekazał jej nietypowy prezent.
Pasażerka linii lotniczych Delta zareklamowała uszkodzoną walizkę, której obicie zostało poszarpane i częściowo zerwane podczas jej ostatniego lotu.
Delta zniszczyła moją walizkę
W ramach rekompensaty przewoźnik miał zamiar przekazać kobiecie jedną nową walizkę. Doszło jednak do pomyłki. Giséle Rochefort otrzymała nie jedną, a trzynaście nowych walizek. Kobieta była zaskoczona tym, co przesłały jej linie lotnicze. W wywiadzie dla "The Post" rzecznik linii lotniczych powiedział:
Pracownicy Delty słyną z tego, że robią wszystko, co w ich mocy dla naszych klientów, ale być może posunęliśmy się trochę za daleko. Poprosiliśmy naszego dostawcę bagażu zastępczego, aby skontaktował się z klientem, aby rozwiązać ten problem. Dziękujemy za współpracę i cieszymy się, że pasażerka mogła wybrać jedną z 13 toreb na wymianę.
Internauci w żartobliwy sposób komentują pomyłkę linii lotniczych. Dzielą się również własnymi, podobnymi doświadczeniami. Większość użytkowników jest zaskoczonych zaistniałą sytuacją.
To niesamowite.
Mi też zdarzyła się podobna sytuacja. Zgłosiłem reklamację i przysłano mi 4 walizki.
To na przyszłe uszkodzenia, za każdym razem będziesz miała kolejną walizkę.
Ktoś wpisał 10 zamiast 1.
Więcej podobnych artykułów znajdziecie na Gazeta.pl