Awantura na pokładzie samolotu. Chciała usiąść obok syna, ale tiktokerka nie ustąpiła

Podróż samolotem nie zawsze należy do najmilszych doświadczeń, a niektórzy pasażerowie potrafią przyprawić o ból głowy. Jedną z kwestii, która bywa irytująca i jest przedmiotem częstych debat to temat zamiany miejsc. Kiedy nie wypada o to pytać? Swoim doświadczeniem z podróży podzieliła się Surya - jedna z użytkowniczek TikToka.

Każdy ma własną wizję na temat najgorszej osoby, obok której można usiąść w samolocie. Dla wielu może być to płaczące dziecko, dla niektórych pasażer oglądający filmy bez słuchawek lub nieszanujący czyjejś przestrzeni osobistej. Inni przyznają, że nic tak skutecznie nie psuje im nastroju, jak podróżni proszący o zamianę miejsc... szczególnie kiedy uiścimy dodatkową opłatę za konkretne siedzenie. 

Zobacz wideo Z wizytą w wieży kontroli lotów

Poprosiła o zamianę miejsc w samolocie

Surya to 23-letnia mieszkanka Nowego Jorku. W jednym z ostatnich nagrań podzieliła się nieprzyjemnym doświadczeniem z jednej z ostatnich podróży, kiedy została poproszona o zamianę miejsc przez jedną z pasażerek.

Właśnie spotkałam absolutnie najgorszą osobę, obok której można usiąść w samolocie

- zaczęła film.

Zanim zagłębiła się w szczegóły, wyjaśniła, jakie jest jej podejście tematu i przyznała, że nie stanowi to dla niej problemu, jeśli rodzice chcą usiąść obok małego dziecka. Następnie szczegółowo opisała, sytuację, kiedy kobieta poprosiła o zamianę, aby mogła spędzić podróż ze swoim synem. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że chłopak miał na oko 16-17 lat i około 185 cm wzrostu. Poza tym Surya dodatkowo zapłaciła za miejsce przy oknie, a pasażerka oferowała jej swoje oddalone kilka metrów dalej - środkowe. 

23-latka była zszokowana i nie wiedziała, co powiedzieć. W końcu spokojnie wyjaśniła, że wolałaby pozostać na siedzeniu, które wykupiła. Reakcja kobiety zaskoczyła ją jeszcze bardziej. Zrobiła "najbardziej paskudną minę, jaką kiedykolwiek widziała", a następnie przez resztę lotu mamrotała pod nosem przekleństwa i obelgi w jej kierunku. 

Kto miał rację? Zgodna reakcja internautów

Nagranie trafiło do ponad 817 tys. użytkowników, a Surya zapytała ich, czy postąpiła słusznie. Wielu internautów poparło jej decyzje i skrytykowało zachowanie pasażerki. Inni przyznali, że kiedy prosimy kogoś o zamianę, powinniśmy zawsze oferować w zamian lepsze miejsce.

Sposób, w jaki zareagowała, jest właśnie powodem, dla którego nie powinnaś rezygnować z miejsca. Dobra robota, że się bronisz

- czytamy w komentarzach. 

Jestem mamą. Mam córki w wieku 11 i 14 lat. Kiedy lecimy, płacę dodatkowo za to, żebyśmy siedziały razem. Za każdym razem, bo to moja odpowiedzialność

- napisała internautka. 

Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Więcej o: