PKP Intercity reklamuje swoją aplikację. Internauci wskazują na poważny problem. "Stracicie bilety"

Niedawno polski przewoźnik kolejowy PKP Intercity pochwalił się swoją nową aplikacją. Apka jest następcą IC Mobile Navigator, która oferuje jeszcze więcej dogodnych funkcji od swojego pierwowzoru. Klienci kolei mają jednak pewne zastrzeżenia...

Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

PKP Intercity idą razem z technologią i przedstawili swoim klientom aplikację, która zebrała w miejscu praktycznie każdą funkcję, jaką może zaoferować przewoźnik. W rzeczywistości jest to połączenie dwóch poprzednich apek polskich kolei, czyli mWars, oraz IC Mobile Navigator, dodatkowo rozszerzając ją o uproszczoną opcję zakupu biletów.

Zobacz wideo

Jeszcze więcej nowości

Ciekawym uproszczeniem jest funkcja mWars, która pozwala na zamówienie picia lub jedzenia z możliwością dostarczenia go na swoje miejsce w pociągu. Z zupełnie nowych funkcji warto wyróżnić opcję ''Tam i Powrót'', dzięki której w trakcie jednej transakcji kupimy bilety w obie strony. Tak o nowej aplikacji wypowiedział się Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity:

Nasza strategia zakłada ulepszanie doświadczeń pasażerów na każdym etapie podróży, a jednym z nich jest właśnie zakup biletu, który systematycznie staje się coraz prostszy. Dlatego już projekt aplikacji zakładał wygodę użytkowania i możliwość elastycznego rozszerzania o dodatkowe usługi. Dotychczasowa aplikacja IC Mobile Navigator musiała się udać na zasłużoną emeryturę. Jej następczyni, aplikacja PKP Intercity, pozwala na szybsze zaplanowanie podróży i zakup biletu. Zachęcamy do korzystania z nowych aplikacji, bo z nimi podróże pociągiem stają się jeszcze łatwiejsze.

Nie może być idealnie

Po zapoznaniu się z możliwościami aplikacji można odnieść wrażenie, że jest to świetne ułatwienie pod względem wielu aspektów, jednak w sekcji komentarzy pod postem PKP Intercity na Facebooku promującym apkę część użytkowników nie szczędzi pewnych zastrzeżeń. Kolejom zarzuca się braku możliwości zakupu biletów dla osób spoza granicy Polski, czy rezerwacji miejsca do biletu sieciowego. Potwierdzenie przejazdu możemy też utracić w przypadku wyładowania telefonu, gdyż nie dostaniemy jego kopii na maila. Na ten temat wypowiedział się jeden z użytkowników serwisu Facebook, Daniel:

Na ten moment odradzam zakup przez aplikację-bilet jest widoczny tylko w aplikacji. Nie otrzymuje się kopii biletu na e-mail ani nie ma go w historii zakupów w serwisie internetowym e-IC. Tak więc w razie utraty dostępu do telefonu, ma się poważny problem.

Mamy nadzieję, że PKP Intercity wezmą do siebie uwagi klientów, gdyż sama aplikacja ma duży potencjał, aby poprawić komfort podróży.

Więcej o: