Kolejne firmy wycofały się z Rosji. Pasażerowie linii lotniczych zmuszeni do "cyfrowego detoksu"

Kolejni dostawcy wycofują się z Rosji ze względu na rosyjską inwazję na Ukrainę. Pasażerowie flagowej linii lotniczej Aerofłot nie mają już dostępu do filmów, telewizji oraz muzyki podczas lotu. Firma zachęca więc do "cyfrowego detoksu", uspokajając, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Jak czytamy w "The Moscow Times", sektor lotniczy jako pierwszy odczuł sankcje nałożone na Rosję po inwazji na Ukrainę. Po zakazie korzystania z przestrzeni powietrznej Aerofłot musiał zawiesić wszystkie zagraniczne loty. Sankcje objęły również zakaz sprzedaży do Rosji części zamiennych do maszyn lotniczych i technologii. Kraj próbuje jednak zdobywać potrzebne do samolotów części w Indiach, gdzie Rosja nie musi borykać się z ograniczającymi ją sankcjami.

Zobacz wideo Kiedy przysługuje nam zwrot kosztów, a kiedy odszkodowanie od przewoźnika? Ekspertka wyjaśnia

"Cyfrowy detoks" w rosyjskich samolotach. Pasażerowie odcięci od telewizji, filmów i muzyki

W czwartek rosyjska linia lotnicza Aerofłot poinformowała, że ze względu na zachodnie sankcje pasażerowie nie mają już dostępu do filmów, telewizji oraz muzyki na pokładzie samolotów. W oficjalnym komunikacie wyjaśniono, że zagraniczne firmy wycofały się ze świadczenia usług przesyłania strumieniowego. Aerofłot ma jednak niezwykle "cenne" rady dla swoich pasażerów, w jaki sposób mogą "przetrwać" podróż, by nie zanudzić się przez brak dostępu do cyfrowych źródeł.

Przewodnik myślał, że podnosi zabawkę. Dokonał niebywałego odkrycia sprzed trzech tysięcy latPrzewodnik myślał, że podnosi zabawkę. Dokonał niebywałego odkrycia

Więcej interesujących informacji z kraju i ze świata znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Pies jako punkt orientacyjny i atrakcja w Google MapsPies jako punkt orientacyjny i atrakcja w Google Maps. Ma dobre recenzje

Aeorofłot ma rozwiązanie. Linia lotnicza zaleca pasażerom drzemkę lub książkę

Linia lotnicza twierdzi jednak, że to tymczasowe zakłócenie i podjęto już pracę nad "krajowym rozwiązaniem problemu". Aerofłot w oświadczeniu na swoim oficjalnym kanale Telegram zachęca pasażerów do "cyfrowego detoksu", sięgnięcia po książkę lub wykorzystania tego czasu na drzemkę. Dzięki temu lot ma minąć im szybciej i w równie przyjemnej atmosferze.

Więcej o: