Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
Paryska siedziba Louis Vuitton już wkrótce ma stać się ekskluzywnym hotelem i prawdziwą "świątynią luksusu". Biura w centrum Paryża zostaną przekształcone w pokoje - a przynajmniej takie są założenia nowego projektu koncernu LVMH, do którego należy szereg marek luksusowych. O szczegółach i dalszych planach informował dyrektor marki, Michael Burke, w rozmowie z serwisem "WWD".
W kamienicy przy Rue du Pont Neuf od lat mieszczą się pomieszczenia biurowe należące do marki Louis Vuitton - nadszedł czas na zmiany. Goście hotelu, który ma tam powstać, mogą spodziewać się nie tylko ekskluzywnych wnętrz; już sam widok z okien budynku zapiera dech w piersiach. Krajobraz ruchliwego centrum Paryża ze słynnymi dziełami architektury, takimi jak wieża Eiffla, katedra Notre-Dame czy kościół Saint-Germain l’Auxerrois z pewnością wzbudzą zachwyt wśród odwiedzających.
Mimo że obiekt ma być oddany do użytku dopiero za 5 lat, to już wkrótce, 12 grudnia, zostanie zaprezentowana pierwsza przestrzeń wystawowa o nazwie "LV Dream". Wstęp jest bezpłatny, jednak wcześniej należy zwrócić się z prośbą o rezerwację. Oprócz dziewięciu pokoi z wystawami (w tym interaktywnymi), które prezentują współpracę ze słynnymi artystami, na odwiedzających czekają także zakupy w sklepie z upominkami, cukiernia i kawiarnia. Nadzór nad wysoką jakością wyrobów cukierniczych ma sprawować szef kuchni hotelu Cheval Blanc Paris — Maxime Frédéric.
Wydaje się, że możliwość przespania się w "markowym" hotelu, skosztowanie potraw sygnowanych jakością LV i wreszcie zakupy kultowych modeli z metką marki będzie biznesowym strzałem w dziesiątkę i zaspokojeniem potrzeb - głównie zamożnych klientów. Można się bowiem spodziewać, że taki pobyt nie będzie należał do najtańszych. Mimo wszystko ciągłe poszerzanie działalności i wychodzenie poza obszar modowy wydaje się popularnym zjawiskiem, zwłaszcza wśród luksusowych marek. Pozwala to na zbudowanie swoistej relacji z klientem i zwiększa prawdopodobieństwo zyskania stałego grona miłośników danej marki.
Źródło: wwd.com