Stewardesa zdradza jak zająć lepsze miejsce w samolocie. Ten sposób nic nie kosztuje

Istnieje łatwy sposób na to, jak zająć w samolocie miejsce z dodatkową przestrzenią na nogi, nic za to nie dopłacając. Jak to zrobić? Tym sekretem podzieliła się pewna stewardesa.

Pewna stewardesa postanowiła podzielić się na forum internetowym refleksją o tym, jak ważna jest życzliwość wobec pracownic obsługujących pasażerów podczas lotu. Temat podchwycił "The Sun", który postanowił opisać to zagadnienie. Zdaniem autorki wpisu grzeczność nie tylko jest podstawą dobrego wychowania, ale po prostu zwyczajnie się opłaca i może sprawić, że podróż będzie o wiele przyjemniejsza.

Zobacz wideo Kiedy przysługuje nam zwrot kosztów, a kiedy odszkodowanie od przewoźnika? Ekspertka wyjaśnia

Przeczytaj więcej na stronie głównej Gazeta.pl

Chcesz większych udogodnień w czasie lotu? To nic nie kosztuje, wystarczy być uprzejmym

Tak jak w każdej innej branży związanej z obsługą klienta, odrobina życzliwości dla obsługi może sprawić, że uzyskamy dodatkowe korzyści. W przypadku podróży samolotem jest bardziej prawdopodobne, że uprzejmym pasażerom zostanie przydzielone lepsze miejsce w samolocie, lub nawet darmowe przekąski.

Stewardessa z Polski o swoim najgorszym locie: Odmówiłam pacierzStewardesa z Polski o swoim najgorszym locie: Wiedziałam, że jest niedobrze

Uprzejmość rodzi uprzejmość. Doceń pracę stewardes, a one się odwdzięczą

Członkini personelu pokładowego, Helena Afroughi, poparła koleżankę po fachu. W materiale "The Sun" dodała:

Drobne gesty zawsze działają: poczęstowanie członków załogi czekoladkami, innymi słodyczami, czymkolwiek. Takich pasażerów się zapamiętuje. 

Jeżeli pasażerowie zachowują się w ten sposób, zwykle proponuje się im darmową kawę lub herbatę. Inna stewardesa o nazwisku Kat Kamali uświadamia również, że posiadanie karty podarunkowej o wartości pięciu funtów naprawdę robi różnicę: 

Wtedy zapamiętujemy jak wyglądasz, gdzie siedzisz, a cała załoga naprawdę dokłada wszelkich starań, by zadbać o pasażerów.

StewardessaTych pasażerów załoga nie znosi. Stewardessa napisała o tym publicznie

Podroze.gazeta.pl jest dla Was i dla Was piszemy o podróżach, turystyce i wypoczynku. Nie oznacza to jednak, że nie pamiętamy i nie myślimy o Ukrainie. Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie w tych miejscach: wiadomości.gazeta.pl, kobieta.gazeta.pl/ukraina.

Jak pomóc Ukrainie? Gazeta.pl łączy siły z PCPMGazeta.pl łączy siły z PCPM, by wspierać Ukrainę. Sprawdź, jak możesz pomóc

Więcej o: