Pasażer easyJet zamówił kanapkę za prawie 30 zł. "Czy to najgorsze jedzenie?"

Pasażer brytyjskich linii lotniczych był mocno zaskoczony po tym, jak zamówił kanapkę na pokładzie samolotu. Jakość i standard jedzenia były wyjątkowo niskie, natomiast cena wręcz przeciwnie. Oburzony mężczyzna opublikował post, w którym podsumował całą sytuację.

Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Podróż samolotem może być bardzo męcząca. Niektóre loty są długie i wyczerpujące, a pasażerom często doskwiera głód. Aby go zaspokoić, mogą skorzystać z gastronomicznej oferty wybranej linii lotniczej i zamówić przekąski, czy nawet ciepły posiłek. Niestety, często zamówione dania okazują się zupełnie inne niż ich odpowiedniki przedstawione na kartach menu. 

Niskie ciśnienie, suche powietrze i ciągłe buczenie silników, a w przypadku niektórych pasażerów również stres - posiłek w takich warunkach nie będzie dobrze smakował.Dlaczego jedzenie w samolocie nam nie smakuje? Jest proste wyjaśnienie

Pasażer kupił kanapkę za niemal 30 zł, ale jakość jedzenia bardzo go zaskoczyła

Na pokładzie linii easyJet doszło do nieprzyjemnej sytuacji. Podczas lotu z Paryża do Londynu jeden z pasażerów - Axel - postanowił zamówić wybraną pozycję z pokładowego menu. Mężczyzna wybrał zestaw,  za który zapłacił 7 funtów. W jego skład wchodziła butelka wody i kanapka. Zdjęcia w menu przedstawiały bagietkę z nasionami, obficie wypełnioną kawałkami cukinii i czerwonej papryki. Warzywa leżały na grubej warstwie hummusu i były rozłożone na całej bagietce.

Londyńczyk nie krył więc zdziwienia w momencie otrzymania zamówienia, jedzenie znacznie odbiegało bowiem od tego przedstawionego w menu. Nagrał więc wideo, na którym można zobaczyć, jak otwiera kanapkę. W środku znalazł zaledwie garstkę warzyw i cienką warstwę smarowidła.

Kanapka z menu easyJetKanapka z menu easyJet Źródło: Materiały prasowe, fot: easyJet

Mężczyzna postanowił zareagować i opublikował materiał w mediach społecznościowych, nagłaśniając sytuację. Post był podpisany: 

Czy to najgorsze jedzenie i reklama linii lotniczych, jakie kiedykolwiek widziałeś?
Zobacz wideo Kiedy przysługuje nam zwrot kosztów, a kiedy odszkodowanie od przewoźnika? Ekspertka wyjaśnia

- Na początku trudno mi było uwierzyć, że podali coś takiego [...] Porozmawiałem z załogą i poprosiłem o inną kanapkę. Stewardesa powiedziała, żebym się nie dziwił, bo zdjęcia rzadko odzwierciedlają rzeczywistość. Dała mi kolejną bagietkę, ale była ona równie zła - tłumaczył 38-latek.

Rzecznik easyJet zareagował na zarzuty pasażera 

Rzecznik easyJet skomentował sytuację w wywiadzie z brytyjskim dziennikiem The Sun Online Travel:

Zdajemy sobie sprawę z tego materiału filmowego i będziemy się nad tym zastanawiać z naszym dostawcą jedzenia. Uważamy, że widoczny w nim artykuł nie spełnia wysokich standardów, których oczekujemy od naszej oferty jedzenia i napojów na pokładzie samolotu. 

Rzecznik zapewnił także, że autor filmu zostanie przeproszony za nieprzyjemne doświadczenia. 

Źródło: thesun.co.uk

***

Haps.pl jest dla Was i dla Was piszemy o kulinariach. Nie oznacza to jednak, że nie pamiętamy i nie myślimy o Ukrainie. Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie w tych miejscach: wiadomości.gazeta.pl, kobieta.gazeta.pl/ukraina.

Jak pomóc Ukrainie? Gazeta.pl łączy siły z PCPMGazeta.pl łączy siły z PCPM, by wspierać Ukrainę. Sprawdź, jak możesz pomóc

Więcej o: