20-letnia Julia z Polski będzie doradzać Ryanairowi. "Oszczędna podróżniczka"

Irlandzki przewoźnik chce poprawić jakość obsługi pasażerów i powołał w tym celu panel doradczy klienta. Spośród 10 tys. kandydatów wybrał siedem osób. Wśród nich jest 20-letnia Julia z Polski.

Michael O’Leary przy okazji startu kampanii "Always Getting Better" powiedział: "Gdybym wiedział, że bycie miłym dla pasażerów tak dobrze wpłynie na nasz biznes, zrobilibyśmy to już dawno temu."

Zobacz wideo Cud Podlasia wygląda jak wyspa na Pacyfiku

Panel doradczy klientów

Irlandzkie tanie linie próbują odbudować zaufanie nadszarpnięte podczas pandemii. Wielu pasażerów skarżyło się, że przewoźnik czynił uniki podczas zwrotu pieniędzy za odwołane loty. Wszystko wskazuje na to, że Ryanair zaczął zdawać sobie z tego sprawę, dlatego postanowił zorganizować panel doradczy klientów, podczas którego wybrani pasażerowie z całej Europy przekażą swoje opinie i rekomendacje, które pomogą poprawić poziom usług. Kandydatury można było zgłaszać do 31 maja, a kilka dni temu przewoźnik ogłosił listę osób, które wezmą udział w panelu.

Wśród panelistów Polka

Wśród panelistów znalazła się 20-letnia Julia z Polski – "oszczędna podróżniczka", która zapewniła, że przybędzie z mnóstwem pomysłów, aby poprawić relację z pasażerami.

Poza tym wybrani zostali: 34-letni Mark z Irlandii – zapalony podróżnik, który odwiedził ponad 50 krajów; Luana, 43-latka z Włoch, prawdziwa pasjonatka podróżowania; 47-letni Jaime z Hiszpanii, który mieszka na Ibizie i regularnie podróżuje do Barcelony; 66-letni Christian z Niemiec, który obecnie przebywa na emeryturze i uwielbia spędzać czas w Europie, 34-letnia Naomi z Belfastu, która uwielbia podróżować. Wcześniej mieszkała w Londynie i Liverpoolu, a teraz przebywa w Madrycie oraz 52-letnia Sue z Wielkiej Brytanii, która nie może się doczekać, aby odwiedzić swojego syna w Paryżu.

Jak widać, wybrane osoby są w różnym wieku i mają za sobą różne doświadczenia życiowe, łączy je jedno są aktywne i kochają podróżowanie.

"Otrzymaliśmy ponad 10 tys. zgłoszeń z 16 krajów. Nie możemy się doczekać spotkania we wrześniu w Dublinie" – powiedziała Dara Brady, dyrektor marketingu. – "W panelu wezmą udział zróżnicowani klienci Ryanaira, którzy podzielą się z nami cennymi spostrzeżeniami. Cieszymy się, że mamy ich na pokładzie".

Panel doradczy odbędzie się we wrześniu w Dublinie. Przewoźnik zapowiada kolejne, m.in. w Madrycie, Rzymie, Berlinie i Warszawie. Najwięcej wniosków, bo 30 proc. wpłynęło z Wielkiej Brytanii, a następnie z Irlandii (20 proc.), Włoch (14 proc.), Hiszpanii (12 proc.), Niemiec (9 proc.), Francji (7 proc.) i Polski (6 proc.). 

"Jesteśmy zdeterminowani"

"Cieszymy się, że możemy ogłosić nasz pierwszy w historii panel doradczy dla klientów, aby umożliwić pasażerom lepszą pomoc w ulepszaniu naszych usług. Chociaż Ryanair pozostaje nie do pobicia pod względem tanich lotów, wyboru i punktualności, jesteśmy zdeterminowani, aby słuchać naszych klientów i ulepszać nasze usługi przewożąc już wkrótce 200 mln pasażerów rocznie" – mówi Dara Brady, dyrektor ds. marketingu Ryanaira.

Ryanair zapewnia, że zalecenia z panelu staną się podstawą planu naprawczego, jaki przewoźnik planuje wdrożyć w 2022 roku.

 Źródło: travelweekly.co.uk, Ryanair, fly4free

Więcej o: