Nowa płatna usługa w Wizz Air. Spodoba się zapominalskim

Wybór automatycznej odprawy to nowość wśród usług dodatkowych Wizz Air. Wyjaśniamy, co można zyskać, dzięki skorzystaniu z tej opcji i jaki jest jej koszt.

Wizz Air wprowadza opcję automatycznej odprawy. Dzięki skorzystaniu z tej usługi system odprawi nas 50 godzin przed podróżą oraz przydzieli miejsce w samolocie. Na sam koniec na skrzynkę mailową otrzymamy kartę pokładową. Brzmi wspaniale? Ta opcja może spodobać się osobom, którym zdarzało się zapominać o odprawach przed podróżami lotniczymi.

Ile to kosztuje?

Kolejny atut nowej usługi Wizz Air to jej koszt. Za automatyczną odprawę płacimy symboliczne siedem złotych (kwota jest dodawana do ceny biletu). Cena prezentuje się atrakcyjnie na tle innych usług dodatkowych Wizz Air. Oto koszt niektórych z nich*:

- WIZZ Flex (możliwość zmiany lotu online i anulowania rezerwacji): 44 złote;

- Wizz Priority (pierwszeństwo wejścia na pokład i dodatkowy bagaż podręczny): 102 złote;

- Wybór miejsca w samolocie: 66 złotych.

Dlaczego ten bilet jest taki tani? Dowiedz się, jak oszczędzają tanie linie lotnicze:

Automatyczna odprawa może okazać się bardzo pomocna w razie podróży do miejsc ze słabym zasięgiem internetowym. Jej wybór może nas uchronić także na wypadek ewentualnego overbookingu, czyli sytuacji, gdy linia lotnicza sprzedała zbyt dużą liczbę biletów i nie wszyscy pasażerowie mogą wejść na pokład. 

Więcej na temat overbookingu: Kupili bilety na lot. Na lotnisku okazało się, że nie ma dla nich miejsc w samolocie >>

Kary dla zapominalskich

Obecnie odprawa online w Wizz Air możliwa jest 48 godzin przed wylotem. Możemy to zrobić za darmo do trzech godzin przed podróżą. Jeśli jednak o tym zapomnimy, będziemy musieli zapłacić karę. Tego typu zasady obowiązują u większości tanich przewoźników lotniczych. 

*Ceny usług dodatkowych na trasie Warszawa-Alicante (lot w kwietniu 2020 roku).

Przeczytaj także: Drogie telefony do tanich linii lotniczych. "Za połączenia z telecentrum Wizz Air zapłaciłem prawie 100 złotych" >>

Komentarze (22)
Nowa płatna usługa w Wizz Air. Spodoba się zapominalskim
Zaloguj się
  • mysl.iwy

    Oceniono 8 razy 8

    Wiele linii już od dawna oferuje taka odprawę startowo, bez pytania i oczywiście za darmo.

  • true_lysander

    Oceniono 13 razy 3

    Nie bardzo rozumiem ideę odprawy. Kupiłem bilet, zapłaciłem za niego, a mam płacić karę, bo nie podniosłem ręki i nie zameldowałem się u przewoźnika w czasie 2dni przed odprawą? Na pociąg tez mam zgłaszać się 2 dni przed podróżą by mi kupiony i zapłacony bilet nie przepadł? Nikt nie widzi tu złodziejstwa linii lotniczych?

  • nobloodylikely

    Oceniono 2 razy 2

    Zamykanie odprawy online na 3h przed lotem to nic innego jak proba wyludzenia dodatkowej kasy od pasazerow. Nie jest to absolutnie rutyna u tanich przewoznikow tylko wizzairowski wymysl. Ja latam duzo do pracy, w tym rowniez do niedawna wizzair, ale dalem sie na ten przekret zlapac.
    Niestety wybierajac wizzair nie mozna popasc w rutyne i trzeba czytac dokladnie kazda informacje o locie na nowo za kazdym razem, bo jak widac moze to troche kosztowac (35euro). Polecam Norwegian, a nawet SAS przy podrozach z bagazem - wychodzi czesto nawet taniej! Wizzair to dno.

  • ajachcealojz

    Oceniono 2 razy 2

    Ciężko pracowali nad tym, żeby nie dało się zbyt łatwo odprawić - kiedyś odprawa była już możliwa 7 dni przed wylotem. No alel to było zbyt łatwo i za mało osób łapało sie na karne opłaty

  • to_j_a

    Oceniono 4 razy 2

    Akurat przed ovebookingiem to zupełnie bym się nie bronił, 250EUR może nam sfinansować koszt całej podróży wraz ze wszystkimi opcjami dodatkowymi, a przewoźnik i tak musi nas dowieźć na miejsce, niezależnie od zapłaconego odszkodowania. Nie ważne "tani", czy "tradycyjny"

  • liczna_rodzina_prezesa

    Oceniono 4 razy 2

    "Nowa płatna usługa w Wizz Air."
    I gdzie tutaj news?

  • sholay

    Oceniono 1 raz 1

    Zapomnieliście chyba oznaczyć ten artykuł jako tekst sponsorowany.

    &

  • swinton

    Oceniono 1 raz 1

    Z jednej strony autor/ka pisze

    >Automatyczna odprawa może okazać się bardzo pomocna w razie podróży do miejsc ze

    z drugiej strony

    >Na sam koniec na skrzynkę mailową otrzymamy kartę pokładową.

    ==============

    A jak sprawdzic maila jak sie jest w miejscu ze słabym zasięgiem internetowym?
    Oczywiscie mozna liczyc ze lotnisko bedzie miało funkcjonujacy Wi-Fi i drukarke.

  • pe2

    Oceniono 3 razy 1

    Po cholerę w ogóle ta odprawa, skoro i tak odbywa się to wirtualnie? Czy procedura przydziału miejsca nie może się już odbywać na etapie kupowania biletu?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX