Komentarze (94)
Samolot Ryanair odleciał do Krakowa bez 30 pasażerów. Przez przypadek zamknięto ich na klatce schodowej
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • xsawer

    Oceniono 7 razy 1

    "Firmy tego typu obsługują pasażerów na terminalach pasażerskich oraz na płycie lotniska (to m.in. dowóz do samolotu)"

    Czyli tacy lekarze od małego palca lewej ręki, zamiast szpitala od leczenia człowieka.

  • m.godwin

    Oceniono 2 razy 0

    Znów pokażesz klasę
    I zaświergolisz czasem
    A ja cię wsadzę w klatkę
    Byś nie odleciał przypadkiem

  • mr.creosote

    Oceniono 2 razy 0

    I po co znów dajecie po kilku dniach ten artykuł na głównej stronie? I to jeszcze z godziną 21:21 8.09. Prymitywne wymuszanie kliknięć.

  • rysiek691

    Oceniono 4 razy 0

    Pilot nie ma obowiązku czekać na pasażerów bo lot jest planowany co do minuty.Czas przelotu,wysokość,kurs jest planowany miesiącami i pilot musi się tego trzymać.Co by było jakby pilot czekał na spóźnialskich ??????.Większe kłótnie.
    Samolot z Edynburga wyląduje opóżniony 240 min bo grupa 10-cio osobowa z Pcimia Dolnego była na zakupach.A jakby @zielona-galazka była ma pokładzie tego samolotu i miała przesiadkę w Krakowie to kogo by dała pod sąd ??????

  • r.a.f5

    0

    Kto najwyraźniej nie lubił Polaków

  • paabloo

    Oceniono 6 razy 0

    No nie wiem, w środę lecieliśmy tą linią z Warszawy do Cagliari. Frunęło nas 37 osób w grupie. Bilety były rezerwowane ok 6 miesięcy temu. Para naszych przyjaciół wykupiła priority boarding, miejsca obok siebie, odprawę kilka dni wcześniej i dodatkowy bagaż. Jakież było ich zdziwienie kiedy okazało się że podczas check in-u już przy gate poprosili ich o zejście na bok. Pracownik oznajmił im że jest problem z rezerwacją. Czekali prawie do samego odlotu po czym powiedzieli im że muszą dopłacić 540 pln za dwie osoby ponieważ jest jakiś problem informatyczny i nie ma ich na liście podróżnych, co dziwne oni od dawna mieli wydrukowane karty pokładowe. Koniec końców zapłacili tą kasę. Nieprawdopodobne. Ryanair to chyba najbardziej shitowa linia lotnicza, starają się naciągnąć pasażerów na wszystko co się da. Piszę o podróży z Modlina do Cagliari 4. 09. Tego roku. Jeszcze jesteśmy na miejscu, więc nie wiem jak to będzie z lotem powrotnym. Pozdrawiam ze słonecznej Sardynii...

  • leziox

    Oceniono 14 razy 0

    Ryanair? no way. Latam Lufthansą ktora w wiekszosci przypadkow wcale nie jest droższa. Cenię service, obslugę i brak bałaganu na pokladzie. A gdyby miała być czasem droższa- i tak wiem, kogo wybiore. I nie, nie jestem pracownikiem Lufthansy.

  • cmok_wawelski

    Oceniono 1 raz -1

    A zamiast na klatke schodowa - mogli ich wsadzic w krotkich portkach na rejs na Grenlandie. Bez powrotu bez doplaty 1000 Euro. A o ile tam ladniej niz w zadymionym Krakowie!

  • boo-boo

    Oceniono 12 razy -2

    Kilka dni temu po zamówieniu gorącego posiłku na pokładzie, poprosiłem o chusteczkę nawilżaną do przetarcia rąk przed jedzeniem. Tępa dzida zwana stewardessą przyniosła mi zwykłą chusteczkę zwilżoną wodą z kranu. Takie "cudo" to mogłem sobie sam skombinować. Myślałem, że umrę ze śmiechu.

  • polsz

    Oceniono 7 razy -5

    I co z tego, że liczą? Przecież ludzie mogli się rozmyślić.

  • melamed

    Oceniono 12 razy -6

    Pewien pan z narodu prawniczego grozil,ze Polska i Polacy beda ponizani na calym swiecie.Ciekawe,czy to wydarzenie ma jakis zwiazek z tymi grozbami.

  • traszka777

    Oceniono 22 razy -16

    "Przez przypadek zamknięto ich na klatce schodowej"... Jak można zamknąć "na klatce"? Tygrysy w zoo są zamknięte w klatkach czy na klatkach?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX