Komentarze (96)
Samolot Ryanair odleciał do Krakowa bez 30 pasażerów. Przez przypadek zamknięto ich na klatce schodowej
Zaloguj się
  • m.godwin

    Oceniono 2 razy 0

    Znów pokażesz klasę
    I zaświergolisz czasem
    A ja cię wsadzę w klatkę
    Byś nie odleciał przypadkiem

  • mr.creosote

    Oceniono 2 razy 0

    I po co znów dajecie po kilku dniach ten artykuł na głównej stronie? I to jeszcze z godziną 21:21 8.09. Prymitywne wymuszanie kliknięć.

  • rysiek691

    Oceniono 4 razy 0

    Pilot nie ma obowiązku czekać na pasażerów bo lot jest planowany co do minuty.Czas przelotu,wysokość,kurs jest planowany miesiącami i pilot musi się tego trzymać.Co by było jakby pilot czekał na spóźnialskich ??????.Większe kłótnie.
    Samolot z Edynburga wyląduje opóżniony 240 min bo grupa 10-cio osobowa z Pcimia Dolnego była na zakupach.A jakby @zielona-galazka była ma pokładzie tego samolotu i miała przesiadkę w Krakowie to kogo by dała pod sąd ??????

  • oleyu

    Oceniono 3 razy 3

    Hmmmm ? Co na to przepisy p.poż. ??? Przecież nie można zamykać dróg ewakuacyjnych.

  • polsz

    Oceniono 7 razy -5

    I co z tego, że liczą? Przecież ludzie mogli się rozmyślić.

  • ochujek

    Oceniono 1 raz 1

    A w tych samolotach Niemcy nie biją premiera z Krakowa?

  • r.a.f5

    0

    Kto najwyraźniej nie lubił Polaków

  • cmok_wawelski

    Oceniono 1 raz -1

    A zamiast na klatke schodowa - mogli ich wsadzic w krotkich portkach na rejs na Grenlandie. Bez powrotu bez doplaty 1000 Euro. A o ile tam ladniej niz w zadymionym Krakowie!

  • paabloo

    Oceniono 6 razy 0

    No nie wiem, w środę lecieliśmy tą linią z Warszawy do Cagliari. Frunęło nas 37 osób w grupie. Bilety były rezerwowane ok 6 miesięcy temu. Para naszych przyjaciół wykupiła priority boarding, miejsca obok siebie, odprawę kilka dni wcześniej i dodatkowy bagaż. Jakież było ich zdziwienie kiedy okazało się że podczas check in-u już przy gate poprosili ich o zejście na bok. Pracownik oznajmił im że jest problem z rezerwacją. Czekali prawie do samego odlotu po czym powiedzieli im że muszą dopłacić 540 pln za dwie osoby ponieważ jest jakiś problem informatyczny i nie ma ich na liście podróżnych, co dziwne oni od dawna mieli wydrukowane karty pokładowe. Koniec końców zapłacili tą kasę. Nieprawdopodobne. Ryanair to chyba najbardziej shitowa linia lotnicza, starają się naciągnąć pasażerów na wszystko co się da. Piszę o podróży z Modlina do Cagliari 4. 09. Tego roku. Jeszcze jesteśmy na miejscu, więc nie wiem jak to będzie z lotem powrotnym. Pozdrawiam ze słonecznej Sardynii...

  • bigfisher

    Oceniono 9 razy 3

    Sam ostatnio (29ego) leciałem Ryanairem z Krakowa i też nas wszystkich zamknęli na klatce schodowej na jakieś 15 min. Zastanawiałem się co za brak organizacji i czy o nas nie zapomnieli. Ludzie z dziećmi i bagażami stłoczeni na schodach jak bydło. Amatorszczyzna i fatalne zarządzanie.

  • dublet

    Oceniono 11 razy 5

    Gdzie jest wrak?

  • student_zebrak

    Oceniono 8 razy 8

    dziwna praktyka - samolot zaladowany bgazami odlatuje bez ich wlascicieli.

  • leziox

    Oceniono 14 razy 0

    Ryanair? no way. Latam Lufthansą ktora w wiekszosci przypadkow wcale nie jest droższa. Cenię service, obslugę i brak bałaganu na pokladzie. A gdyby miała być czasem droższa- i tak wiem, kogo wybiore. I nie, nie jestem pracownikiem Lufthansy.

  • xsawer

    Oceniono 7 razy 1

    "Firmy tego typu obsługują pasażerów na terminalach pasażerskich oraz na płycie lotniska (to m.in. dowóz do samolotu)"

    Czyli tacy lekarze od małego palca lewej ręki, zamiast szpitala od leczenia człowieka.

  • tijeras66

    Oceniono 11 razy 9

    "Poza tym wielu z nich nadało swoje bagaże, dlatego znajdowały się już one na pokładzie samolotu." - hmm, a myślałem, że po odprawie jeśli koleś się nie pojawia w samolocie, to jego bagaż jest wycofywany z samolotu ze względów bezpieczeństwa...

  • thrak401

    Oceniono 14 razy 14

    KTO WINNY? Najwazniejsze (i czesto jedyne) pytanie zadawane przez Polakow w takich sytuacjach. Jak winny sie znajdzie, to trzeba go ukarac i na tym zakonczyc sprawe.
    Tymczasem najwazniejsze pytania albo nie sa zadawane albo sa ignorowane.
    Dwa najwazniejsze pytania z punktu widzenia firmy to:
    1. Jak doszlo to pomylki i jak temu zapobiec w przyszlosci.
    2. Jak zrekompensowac strate klientowi, zeby byl zadowolony i zeby go nie stracic.

  • boo-boo

    Oceniono 12 razy -2

    Kilka dni temu po zamówieniu gorącego posiłku na pokładzie, poprosiłem o chusteczkę nawilżaną do przetarcia rąk przed jedzeniem. Tępa dzida zwana stewardessą przyniosła mi zwykłą chusteczkę zwilżoną wodą z kranu. Takie "cudo" to mogłem sobie sam skombinować. Myślałem, że umrę ze śmiechu.

  • laborantkolaborant

    Oceniono 18 razy 16

    Mnie kiedys tez tak zostawili, co bylo całkiem przyjemne. Posiedziałem 2 godziny w vip roomie i dostałem 250 eurasòw rekompensaty. Tyle ze to była Lufthansa.

  • basiulek5

    Oceniono 10 razy 8

    Mnie niedawno lOT odleciał z Warszawy,w trakcie przesiadki i też nie mogłam zrozumieć,jak mozna nie powiadomić megafonem,że brakuje p[asażera.który zapłacił za bilet,ale na całym Okęciu nie było kogo zapytać o drogę na przesiadkę i przyspieszyć kolejną odprawę.Przeciez to nie jest standard ,choć nie uznano mi skargi i nie zwrócono za bilet.

  • melamed

    Oceniono 12 razy -6

    Pewien pan z narodu prawniczego grozil,ze Polska i Polacy beda ponizani na calym swiecie.Ciekawe,czy to wydarzenie ma jakis zwiazek z tymi grozbami.

  • tw52

    Oceniono 26 razy 20

    okazuje sie, ze Ryanair usunal procedure liczenia pasazerow siedzących juz w samolocie i stan liczbowy opiera sie na danych z odprawy. poniewaz wszyscy byli odprawieni, formalnie nie bylo zadnych podstaw do wyładowania bagażu.
    zapewne pilot nawet nie wiedzial, ze ma ok 2.5 tony mniej na pokładzie.
    w brytyjskich forach wiele komentarzy typu „dlaczego ci ludzie czekali ponad 30 minut zanim zdecydowali sie nacisnąć na drzwi awaryjne”.
    od wielu lat na lotniskach panuje taka paranoja, ze strach zrobic cos takiego bez ryzyka aresztu, a ludzie tez juz sie przyzwyczaili, ze czasem trzeba czekać na schodach na podjazd autobusu, bo tak sie komuś spodobało.
    Ryanair zachował sie przyzwoicie, przysyłając inny samolot z East Midlands, i zabrał tych ludzi do Krakowa.

  • tylko-spokojnie

    Oceniono 16 razy 16

    Zawsze jak lecę samolotem to mówią „boarding completed” i zawsze mi się wydawało że ci co mieli wsiąść to wsiedli... dziwne że nie zauważyli braku 30 osób, hmmm

  • qudaq

    Oceniono 15 razy 11

    Za darmo byli 4 godzin dlużej za granicą. Radocha. A ten odpowiedzialny pracownik po odprawiebagażu uznał, że wszystko zapiete na ostatni guzik, A przedostatni się zaciął.

  • cim_cum

    Oceniono 16 razy 16

    Dziwne. Tu musi być jakaś intryga. Ktoś komuś chciał coś udowodnić.

  • snooka

    Oceniono 22 razy 20

    Czy samolot z bagażami ludzi, których nie było na pokładzie, po starcie z Edynburga przelatywał nad Lockerbie?

  • cozano

    Oceniono 26 razy 22

    Cosik Ryanair zaczyna mieć procedury iście smoleńskie.

  • traszka777

    Oceniono 22 razy -16

    "Przez przypadek zamknięto ich na klatce schodowej"... Jak można zamknąć "na klatce"? Tygrysy w zoo są zamknięte w klatkach czy na klatkach?

  • stfur0000

    Oceniono 37 razy 31

    Przecież muszą przeliczyć pasażerów, więc niech nie zwalają sprawy na kogos innego. Załoga dała ciała po całości - być może z winy przewoźnika, który albo usunął liczenie z protokołów odlotu (żeby było szybciej) albo poganiał i odpuścili.

  • jew_jitsu

    Oceniono 40 razy 36

    Cholernie dziwne. Bo właśnie pasażerowie są liczeni. Bez właściciela nie poleci bagaż - bo to otwarte wrota dla terrorystów. I to Ryanair? Miałem o nich lepsze zdanie. A teraz: 30 pasażerów x 600 Euro (261 Disruption Compensation EU Directive) oznacza 18000 Euro (80kPLN) w plecy na jednym locie... Way to go, swissport!

  • zielona-galazka

    Oceniono 95 razy 87

    Jak samolot może odlecieć z bagażami osób których nie ma na pokładzie? To jest rażące naruszanie procedur. Za to jest prokurator i sąd.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX