Steward mówi, jak załoga reaguje na pasażerów, którzy się jej nie spodobali. "Zaraz wracam" to klucz

Były steward ujawnił sekretne kody, których używają członkowie załogi, aby wskazać sobie najbardziej atrakcyjnych pasażerów i takich, którzy nie przypadli im do gustu. - Gdy nie chcę mieć z kimś do czynienia, stosuję jeden trik - mówi.

James, który jako steward pracował przez siedem lat, sekretne znaki i zachowania ujawnił na antenie australijskiego programu radiowego "Kylie and Jackie O". Mężczyzna przyznał, że załoga stosuje pewne kody i triki, dzięki którym może wskazać sobie nawzajem najbardziej atrakcyjnych pasażerów oraz takich, którzy im się nie spodobali.

Wyjaśnia, że nie może po prostu podejść do koleżanki z załogi i powiedzieć: "Hej, kochana, obczaj go!". Trzeba być bardziej subtelnym. - Znamy numery miejsc pasażerów, więc kiedy podjeżdżamy z wózkiem cateringowym, mówimy np. "Myślę o tym, czy nie spędzić siedmiu dni w Ameryce". I to oznacza siedzenie nr 7A - tłumaczy. I jeśli ktoś podziela jego zdanie, odpowiada np. "Tak, ja też chętnie bym to zrobił".

Pięć rzeczy, które w samolocie dostaniesz za darmo

Ale nie tylko najbardziej atrakcyjni podróżni są wskazywani przez stewardessy i stewardów. Gdy ktoś im się nie spodoba, mówią "zaraz wracam", a potem po prostu... "zapominają". - Jeśli kiedykolwiek ktoś z załogi tak do ciebie powiedział, możesz być pewny, że to znaczy, że nie przypadłeś mu do gustu - mówi steward.

James zdradza też, że gdy ma lepsze rzeczy do zrobienia, niż obsługa pasażerów, stosuje konkretny trik. - Zawsze, kiedy idę z jednego końca samolotu na drugi, aby zjeść obiad, ktoś mnie zaczepia i o coś prosi. A ja po prostu chcę zjeść! - żali się. Dlatego mężczyzna przyznaje, że wkłada wówczas puszkę napoju do torby na wymioty, zakłada gumowe rękawiczki i niesie ją w taki sposób, jakby w środku rzeczywiście coś było. - Wtedy nikt niczego ode mnie nie chce - mówi.

Źródło: Business Insider UK

Może zainteresuje cię też: Stewardessa zdradza, jakie miejsce zająć w samolocie, żeby mieć najlepszą obsługę

Więcej o: