Komentarze (75)
Stewardesa radzi, które miejsce zająć w samolocie, żeby mieć najlepszą obsługę
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • gznj0b

    Oceniono 5 razy 3

    Mnie to wali bo zawsze zabieram na drogę jajka na twardo, mielone i chleb ze smalcem. Wody nalewam sobie do butelki w kibelku po przejściu przez kontrolę. Na to paskudztwo, które podają w samolocie nawet nie patrzę.

  • misio1942

    Oceniono 5 razy 3

    oczywiście jak siedzisz z tyłu często nie masz wyboru dania i zostaje ci "PASTA"

  • the_incognito

    Oceniono 1 raz 1

    Gentelman 21 wieku:
    - zdejmuje słuchawki z uszu, gdy z tobą rozmawia
    - podnosi oczy znad ekranu telefonu, gdy do niego mówisz
    - zwróci na niego uwagę, gdy zaczniesz do niego mówić
    wydawałoby się, że każdy tak powinien, a okazuje się że trafia się do elity ;).

  • mruczykot

    Oceniono 1 raz 1

    taaaa
    najlepiej przegnajcie kogoś z ostatniego rzędu i se tam siądźcie
    bzdurny artykuł
    zawsze miałem numerowane miejsca
    prawie zawsze pełny samolot, więc możliwość WYBORU MIEJSCA zerowa...

  • onduma

    Oceniono 9 razy 1

    Najgorzej to byc obsluzonym ostatnim wiedczorem .Ledow podali posilek a juz zaczeli pogabiac, ze zas spac i gasic swiatlo. I potrafi zabrankac i poszczegolnych dan i napojow ( dotyczy to oczywiscie dlugich tras ). Na dodatek sama obsluga robi bajzel bo co co juz im podali wolaja o jakied duperele a stewardesy zamoast najpierw podac wszytkim podstawowe menu przerywaja obsluge i leca podawac jakiemus lszczowi co tam chcial. Ogolnie po wdrozeniu przepisow bezpieczenstwa obsluga wma w d... pasazerow bo zawsze moze spacyfilowac "awanturnika" co o cos prosi. Moze w pierwszej klasie a inni ale w economy, nawet premium totalna porazka.

  • doomsday

    Oceniono 23 razy 1

    99% wypowiadających się tutaj, to gnojki na utrzymaniu ustawionych rodziców,
    nie mających pojęcia, co znaczy ciężka praca, w tym praca stewardesy...

  • welcometopoland

    Oceniono 24 razy 0

    Linia która wreszcie wpadnie na pomysł jak oferować stewardessy pasażerom zarobi nparawdę duże pieniądze a one się wreszcie do czegoś przydadzą. Póki co to zbędny koszt - szczególnie w liniach niskobudżetowych (pchają te wózki a i tak nikt nic nie kupuje, robią show z kamizelkami podczas lotu nad lądem i sprawdzają bilety przy wejściu na pokład)

  • cichwoda

    Oceniono 18 razy 0

    nie latam samolotem czesto 2, 4 10 godzinnych podrozy w roku, po zajeciu miejsca prosze sasiada zeby powiadomil stewardese ze nic od niej nie oczekuje, zjadam dwie tabletki nasenne I budze sie po dziewiecu godzinach

  • corvelinho

    Oceniono 49 razy -1

    O jezu, a ja głupi myślałem że te Panie są tam w pracy a nie na wakacjach i ich zasr.nym obowiązkiem jest miła obsługa pasażerów którzy często płacą gruby szmal za taki lot..niezależnie od tego czy siedzą z przodu czy gdziekolwiek indziej..

  • jiraya486

    Oceniono 11 razy -9

    e tam, przod i tyl optymalnie bo stamtad zaczyna sie porszac obsluga, co jest bez sensu. Nie lubie latac, wiec siadam na skrzydle, do tego priority i rezerwacja. W zwiazku z priority obsluga tez powinna byc priority + w pierwszej kolejnosci dla ludzi nie lubiacych latac.

  • dust-on-the-wind

    Oceniono 40 razy -12

    większego steku bredni nie czytałem. Miejsca są numerowane i masz g..no a nie wybór. A obsługa na pokładzie jest OD OBSŁUGI i jej fochy mam w... poważaniu głębokim. Nie pochwalam chamstwa, ale niech każdy pamięta, za co pensję bierze.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX