Film promujący Zakopane stworzyła grupa młodych ludzi, która działa pod szyldem Lokalnej Inicjatywy Turystycznej Made in Zakopane. Działają oni bez wsparcia Biura Promocji Zakopanego i na produkcję wyłożyli pieniądze z własnej kieszeni. Film opublikowali w sieci na początku grudnia. W zaledwie kilka dni zobaczyło go już 80 tysięcy osób.
Działacze skupieni w Lokalnej Inicjatywie Turystycznej Made in Zakopane pracowali nad filmem kilka miesięcy. Przez ten czas udało się sfilmować wiele miejsc w Tatrach i pokazać sylwetki żyjących tam osób.
Na filmie nie widać oblepionych reklamami Krupówek, zatłoczonej Drogi do Morskiego Oka czy zakopiańskiego szlagiera - Giewontu. Twórcy filmu chcieli pokazać Zakopane z innej strony. Dlatego zdecydowali się reklamować miasto przez pryzmat ludzi pełnych pasji, którzy w nim żyją.
Naszym celem było, aby pokazać miejsce, które kochamy. Odarte z fałszywych stereotypów, inspirujące do działania i prawdziwe. Film powstał, ponieważ chcemy, żeby inni dostrzegli, że Zakopane to nie tylko Giewont i Krupówki - mówi Tymoteusz Mróz z Lokalnej Inicjatywy Turystycznej Made in Zakopane
ZOBACZ TAKŻE:
Zdjęcia polskich Tatr podbijają internet. Młody fotograf ukazał to, co w nich najpiękniejsze>>
Dolina Pięciu Stawów fot. Karol Nienartowicz
Dwa pałace pod Opolem. Jeden jest architektoniczną perłą, drugi zmienił się w ruinę>>