Zapaleni amatorzy stworzyli spot promujący Zakopane. Stał się hitem internetu

Okazuje się, że nie trzeba organizować profesjonalnej ekipy filmowej, ani wydawać fortuny, aby stworzyć film skutecznie promujący najpopularniejszy ośrodek w polskich górach. Nowy spot stworzyła grupa młodych ludzi. W ciągu zaledwie kilku dni obejrzało go już ponad 130 tysięcy osób.

Film promujący Zakopane stworzyła grupa młodych ludzi, która działa pod szyldem Lokalnej Inicjatywy Turystycznej Made in Zakopane. Działają oni bez wsparcia Biura Promocji Zakopanego i na produkcję wyłożyli pieniądze z własnej kieszeni. Film opublikowali w sieci na początku grudnia. W zaledwie kilka dni zobaczyło go już 80 tysięcy osób.

Działacze skupieni w Lokalnej Inicjatywie Turystycznej Made in Zakopane pracowali nad filmem kilka miesięcy. Przez ten czas udało się sfilmować wiele miejsc w Tatrach i pokazać sylwetki żyjących tam osób.

 

Na filmie nie widać oblepionych reklamami Krupówek, zatłoczonej Drogi do Morskiego Oka czy zakopiańskiego szlagiera - Giewontu. Twórcy filmu chcieli pokazać Zakopane z innej strony. Dlatego zdecydowali się reklamować miasto przez pryzmat ludzi pełnych pasji, którzy w nim żyją.

Naszym celem było, aby pokazać miejsce, które kochamy. Odarte z fałszywych stereotypów, inspirujące do działania i prawdziwe. Film powstał, ponieważ chcemy, żeby inni dostrzegli, że Zakopane to nie tylko Giewont i Krupówki - mówi Tymoteusz Mróz z Lokalnej Inicjatywy Turystycznej Made in Zakopane 

ZOBACZ TAKŻE:

Zdjęcia polskich Tatr podbijają internet. Młody fotograf ukazał to, co w nich najpiękniejsze>>

Dolina Pięciu StawówDolina Pięciu Stawów fot. Karol Nienartowicz

Dwa pałace pod Opolem. Jeden jest architektoniczną perłą, drugi zmienił się w ruinę>>