Zapaleni amatorzy stworzyli spot promujący Zakopane. Stał się hitem internetu

Okazuje się, że nie trzeba organizować profesjonalnej ekipy filmowej, ani wydawać fortuny, aby stworzyć film skutecznie promujący najpopularniejszy ośrodek w polskich górach. Nowy spot stworzyła grupa młodych ludzi. W ciągu zaledwie kilku dni obejrzało go już ponad 130 tysięcy osób.

Film promujący Zakopane stworzyła grupa młodych ludzi, która działa pod szyldem Lokalnej Inicjatywy Turystycznej Made in Zakopane. Działają oni bez wsparcia Biura Promocji Zakopanego i na produkcję wyłożyli pieniądze z własnej kieszeni. Film opublikowali w sieci na początku grudnia. W zaledwie kilka dni zobaczyło go już 80 tysięcy osób.

Działacze skupieni w Lokalnej Inicjatywie Turystycznej Made in Zakopane pracowali nad filmem kilka miesięcy. Przez ten czas udało się sfilmować wiele miejsc w Tatrach i pokazać sylwetki żyjących tam osób.

 

Na filmie nie widać oblepionych reklamami Krupówek, zatłoczonej Drogi do Morskiego Oka czy zakopiańskiego szlagiera - Giewontu. Twórcy filmu chcieli pokazać Zakopane z innej strony. Dlatego zdecydowali się reklamować miasto przez pryzmat ludzi pełnych pasji, którzy w nim żyją.

Naszym celem było, aby pokazać miejsce, które kochamy. Odarte z fałszywych stereotypów, inspirujące do działania i prawdziwe. Film powstał, ponieważ chcemy, żeby inni dostrzegli, że Zakopane to nie tylko Giewont i Krupówki - mówi Tymoteusz Mróz z Lokalnej Inicjatywy Turystycznej Made in Zakopane 

ZOBACZ TAKŻE:

Zdjęcia polskich Tatr podbijają internet. Młody fotograf ukazał to, co w nich najpiękniejsze>>

Dolina Pięciu StawówDolina Pięciu Stawów fot. Karol Nienartowicz

Dwa pałace pod Opolem. Jeden jest architektoniczną perłą, drugi zmienił się w ruinę>> 

Komentarze (20)
Zapaleni amatorzy stworzyli spot promujący Zakopane. Stał się hitem internetu
Zaloguj się
  • molly_wither

    Oceniono 37 razy 35

    Kiedy ogladam nie zdaze przeczytac podpisu,kiedy czytam podpis, nie zdaze obejrzec. Cos nie tak z ta reklama.

  • wielgus_71

    Oceniono 31 razy 31

    Zabrakło w filmie żalaznych punktów Zakopanego – korka na Zakopiance, zakorkowanego mostu w Poroninie, chińszczyzny i tłumów na Krupówkach, farbowanych w herbacie "oscypków" pod Gubałówką i trzykilometrowej kolejki do kolejki na Giewont. Poza tym filmik cacy... Można byłoby go nazwać "Zakopane ze snów przeciętnego Polaka"

  • lizzie_siddal

    Oceniono 29 razy 29

    Chyba nie podzielam zachwytu. Niby Zakopane, ale tak naprawdę, to może być o każdym innym miejscu z górami i śniegiem. Mimo wszystko chyba nie do końca o to chodzi.

  • jan.ma

    Oceniono 26 razy 26

    Świat zachwyca sie Zakopanem - coz za demagogia. Jeśli już ktoś się zachwyca, to sąsiedzi zza wschodniej granicy. Film jest zlepkiem mało czytelnych fragmentow; nie da się(!) rownoczesnie zobaczyć filmowany fragment i przeczytać napisów. Taką techniką można zachwalać każdą miejscowość. A jeśli jakis nieświadomy turysta przyjedzie, to nie znajdzie nawet połowy urywkowo pokazywanych atrakcji, ale na pewno będzie oddychać syfem, a w zimie zaskoczą go nieznane w innych gorach kolejki do wyciagow i slabo przygotowane trasy. Film w założeniu jest ambitny, ale wg mnie mija się z celem.

  • qwerfvcxzasd

    Oceniono 33 razy 23

    no i załóżmy, że skuszeni reklamą turyści przyjadą - będą mocno rozczarowani. poza tym film bardzo słaby. zlepek przypadkowych ujęć.

  • joankb

    Oceniono 22 razy 20

    I wystarczy raz pojechać... Zobaczyć brudne, chaotyczne, pazerne miasto, malutkie górki, w których tysiąc robi tłok i trudno odpocząć. Dziękuję, nie.

  • login-xyz

    Oceniono 20 razy 18

    Zakopane owszem ale prosze bez tych pazernych polskich wiesniakow z gor, co tylko dudki licza i po polsku nie umieja mowic. Oni z Zakopanego robia odpust! Nie, dziekuje... Wole jednak Austrie..

  • bratjolki

    Oceniono 13 razy 13

    Gdybym nie znał Zakopanego - to dałbym go sobie wypromowac. No istne Davos!
    Ale w czasach kiedy Gorący Kubek w spotach kusi odżywczoscią, komfortem i klasą widać ze wypromować można wszystko. Dlatego w wypadku Gorącego Kubka polecam przeczytać jego składniki, a w wypadku Zakopanego szeroko otworzyć oczy. Swoje własne.
    Zakopane przyciąga korzystając z aury dni minionych. Ci którzy ja tworzyli - już odeszli, a ci ktorzy sa im podobni bawią się w St-Moritz i Courchevel.
    Lokalsi jednak chcą z czegoś zyc i dalej kręcić wygórowaną kasę za zgiełk, brudne powietrze, brak infrastruktury, zdzierstwo, wszędobylskie płoty, pijackie burdy, brak cywilizowanego dojazdu, kapryśną pogodę, koszmarne rozrywki, brak parkingów, sterty śmieci, hałas, bijatyki i złodziejstwo - stad ten (dobry jakby nie było) spot.
    Knorr też robi dobre spoty - co nie zmienia faktu, ze to, co sprzedaje to zwykłe saszetki z kolorową solą.

  • joymachine

    Oceniono 19 razy 13

    Czy na filmiku widać smog i dymy z kominów tej pięknej miejscowości? I jeszcze kaszlący ludzie przechadzający się po Krupówkach...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX