Ostatniemiejsca.pl

Serwis Ostatniemiejsca.pl sprzedaje oferty ponad 140 polskich i zagranicznych touroperatorów, m.in.: Alfa Star, Wezyr Holidays, Ecco Holiday, Exim Tours, Summerelse, Sun & Fun, FTI, Dertour i Thomas Cook
Klienci mają do dyspozycji całodobowy telefon alarmowy, a usługa ta wliczona jest w cenę wycieczki. - Dzwonią, gdy chcą zmienić pokój, potrzebują pomocy lekarskiej albo zostawionych w kraju dokumentów, które przesyłamy elektronicznie - mówi prezes Tomasz Kozikowski. - Jeśli klient nie zna języka i ma problem z uzyskaniem informacji, kontaktujemy się z hotelem.

Firma zaprasza do współpracy franczyzobiorców. Pod jej szyldem działa 45 stacjonarnych biur podróży oraz 10 partnerów internetowych (w ramach systemu Ostatniemiejsca.pl-net). Do końca roku spółka otworzy 10 nowych oddziałów. - Szacujemy, że co trzecia wycieczka kupowana jest za pośrednictwem internetu lub call center, głównie w godzinach, gdy biura stacjonarne są zamknięte - mówi Kozikowski. - Zachęcamy więc franczyzobiorców do prowadzenia działalności wyłącznie w sieci, z opcją dojazdu do klienta. Internetowe biuro oszczędza od 3 do 10 tys. zł miesięcznie, bo tyle wynoszą koszty prowadzenia stacjonarnej placówki.

www.ostatniemiejsca.pl