Oferta LOT-u: nowe produkty dla Pasażerów

Taksówka na lotnisko ze stałą opłatą bez względu na to, jak duże będą korki, atrakcyjne ceny biletów do europejskich miast i pluszowe misie dla najmłodszych - sprawdź, jakie jeszcze nowości LOT przygotował dla swoich pasażerów.
Taxi&Fly (dostępna od 1 sierpnia

Usługa Taxi&Fly pozwala w wygodny i łatwy sposób dotrzeć na lotnisko taksówką. Jest ona realizowana we współpracy z Sawa Taxi. Pasażer może ją zamówić na stronie Airkiosk.lot.com, gdzie po opłaceniu usługi dostaje unikalny kod do przekazania kierowcy. W odróżnieniu od korzystania z normalnych taksówek, Taxi&Fly gwarantuje pasażerom stałą cenę za przejazd z lotniska do domu/hotelu lub na lotnisko w ramach danej strefy, bez opłaty za pierwszy kilometr oraz dodatkowych opłat postojowych. Przy zamówieniu usługi dowozu na lotnisko, pasażer otrzymuje sms-em informację o przyjeździe taksówki oraz typie samochodu. Usługa na dzień dzisiejszy dostępna jest tylko w Warszawie, planujemy jednak jej rozwój w innych miastach w kraju.

Limo Service (dostępna od 1 sierpnia)

Pasażer po dokonaniu zakupu biletu może dodatkowo na stronie Airkiosk.lot.com dokupić przejazd limuzyną na trasie gate-samolot lub samolot-gate. Po dokonaniu płatności pasażer otrzymuje voucher na realizację usługi, który jest imienny i ważny na dany rejs. Usługa jest dostępna na lotnisku Chopina w Warszawie z wyłączeniem rejsów atlantyckich.

PreOrder (dostępna od 1 sierpnia)

Usługa umożliwia wygodne dokonanie zakupów towarów Duty Free w nowej formule pre-order. Pasażer po wpisaniu swoich danych z biletu na stronie Airkiosk.lot.com może wybrać produkty z oferty pokładowej LOT (nie później niż 5 dni przed rejsem) i odebrać zakupy w samolocie. Nasza oferta została przygotowana w podziale na rejsy unijne i pozaunijne, i jest dostępna tylko dla rejsów wylotowych z Warszawy.

New First Minute (dostępna od 1 czerwca)

Oferty First Minute dotyczą biletów kupowanych z dużym wyprzedzeniem czasowym na połączenia bezpośrednie wykonywane przez LOT. Ceny zaczynają się już od 123 PLN (Ryga, Tallin), przez159 PLN (Helsinki), 199 PLN (Berlin, Rzym, Kijów), 259 PLN (Stuttgart), do 299 PLN (Ateny).

System PlusGrade (dostępna od 1 września)

System w łatwy i przyjazny sposób daje klientowi możliwość upgrade'u swojego biletu do wyższej klasy, tj. z Ekonomicznej do Biznesowej (na rejsach short haul) oraz z Ekonomicznej do Premium (na rejsach long haul). System działa na zasadzie aukcji - pasażer, który zaproponuje najwyższą cenę, wygrywa możliwość zmiany klasy biletu. Cały proces licytowania jest bardzo prosty. Pasażer proponuje swoją cenę za upgrade, a następnie dostaje odpowiedź czy kwota została zaakceptowana. Jeżeli sugerowana cena jest za niska, pasażer jest informowany o oferowanej cenie. Jeżeli pasażer zgodzi się na warunki, dostaje e-mail z potwierdzeniem nowych warunków podróży, w przeciwnym razie utrzymuje swoją oryginalną rezerwację.

Usługa jest dostępna dla pasażerów w momencie dokonywania rezerwacji, na stronie internetowej www.lot.com oraz poprzez e-mail.

Meet and Greet (dostępna od 1 sierpnia)

Usługa zapewnia pasażerom większy komfort przy odprawie na lotnisku w Warszawie. W ramach Meet and Greet do pasażera dedykowany jest pracownik, który pomaga mu szybko i sprawnie poruszać się po lotnisku (pomoc w noszeniu bagaży) oraz asystuje pasażerowi w drodze do gate'u. Meet and Greet oferuje również priorytetowy check-in dla klasy Biznes oraz priorytetowy boarding. Cena wynosi 120 zł dla jednego pasażera, 200 zł dla rodziny (max 2 dorosłych + dzieci do 15 roku życia) oraz 230 zł dla grupy (do 5 osób, każda dodatkowa osoba +75 zł).

LOT Info SMS (dostępna od 1 czerwca)

Usługa dedykowana jest dla wszystkich pasażerów, którzy chcą mieć bieżące informacje na temat statusu swojego lotu. Umożliwia ona dostęp do informacji na temat statusu rejsu najwygodniejszą i powszechnie akceptowaną metodą - przez sms-y. Usługę można aktywować wypełniając formularz na stronie lot.com albo przez wysłanie sms-a. Do wyboru będą dwie opcje usługi: Standardowa obejmuje jednorazową informację (koszt to 1 zł + VAT), natomiast Premium dostarcza pasażerom wszystkich informacji o danym rejsie (koszt 5 zł + VAT).

Mobilna wersja strony lot.com oraz LOT Mobile App (dostępna od 1 września)

Mobilna strona lot.com, która znajduje się pod adresem m.lot.com oraz aplikacja LOT Mobile App zostały stworzone z myślą o pasażerach, którzy korzystają z nowoczesnych technologii. Strona oraz aplikacja zostały stworzone według nowoczesnego projektu graficznego i z zastosowaniem nowoczesnych technologii zapewniających szybkość ich działania.

LOT nie otwiera mobilnej wersji strony wcześniej niż inne duże linie, ale jest pierwszy w zastosowaniu innowacyjnego rozwiązania, czyli pełnej technologii Cloud Computing w tak dużej skali. LOT udostępnia swoją ofertę według zasady "Anytime, anywhere" - informacje o ofertach specjalnych LOT-u są dostępne zawsze i wszędzie przez komórkę bądź inne urządzenie mobilne. Klient będzie miał możliwość w każdej chwili i z każdego miejsca kupić bilet i odprawić się oraz uzyskać informacje na temat ofert specjalnych LOT-u.

AirKiosk - sklep online (już dostępny)

Serwis pozwala pasażerom i innym klientom na wygodny dostęp do nowych usług i gadżetów związanych z LOT-em. Można w nim znaleźć produkty codziennego użytku oraz związane z lotnictwem i podróżą w samolocie. Z początkiem września będą na nim dostępne również dodatkowe usługi, w tym m.in. opcja Pre-order.

Spokojny Przelot (dostępny od 1 lipca)

Wszystkim dzieciom do 9. r.ż. będą oferowane pluszowe misie. Dadzą one szansę dzieciom na zabawę podczas odprawy, czekania na wejście do samolotu oraz podczas samej podróży. U wielu dzieciaków zmniejszą stres związany z podróżą samolotem.