Biuro podróży zarezerwowało klientowi zły hotel. Był oddalony o 320 km od docelowego miejsca

Brytyjskie biuro podróży zarezerwowało jednemu ze swoich klientów hotel oddalony o 320 km od miejsca, w którym zaplanował wakacje z rodziną. Teraz firma przeprasza go i oferuje rekompensatę.

Dominic Forster z Anglii zaplanował dla siebie, swojej partnerki oraz ośmioletniego syna sierpniowe wakacje na Ibizie. Miejsce zarezerwował w maju tego roku za pośrednictwem popularnego w ich kraju biura podróży Travel Republic. Mężczyzna dostał od nich potwierdzenie zabukowania wycieczki na sierpień. Rodzina miała zatrzymać się w hotelu Duquesa Playa na Ibizie.

10 tygodni przed planowaną wycieczką z mężczyzną skontaktował się agent z biura podróży.

Ze względu na błąd systemu na naszej stronie internetowej okazało się, że pana rezerwacja w hotelu Duquesa Playa w rzeczywistości została zrobiona w innym obiekcie: Papi na Costa Brava

- poinformował i przeprosił za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą pomyłką.

Biuro podróży przeprasza za pomyłkę

W ramach rekompensaty biuro podróży zaoferowało rodzinie zniżkę w wysokości 60 funtów brytyjskich (288 zł), jeśli ci zgodzą się na rezerwację w hotelu Papi, czyli innym, niż początkowo planowali. Obiekt był jednak zlokalizowany w odległości 200 mil (320 km) od ich docelowego miejsca pobytu. Jako alternatywę biuro podróży zaoferowało zwrot kosztów, ale z pominięciem tych lotniczych.

Wyjazd miał się odbyć z okazji 60. urodzin członka naszej rodziny. Tam mieli zatrzymać się też nasi bliscy i znajomi. Właśnie o tym miejscu zawsze marzyliśmy. To była dla nas najlepsza lokalizacja

- opowiadał Dominic Forster w rozmowie z "The Independent".

Mężczyzna przyznał, że jego zdaniem biuro podróży mogło zaoferować mu inny hotel, ale w tym samym miejscu, w którym chciał.

"The Independent" interweniowało w sprawie. Rzecznik Travel Republic przyznał, że była to wyjątkowa sytuacja, a wszystkiemu winny był błąd techniczny po stronie hotelu Duquesa Playa.

Przykro nam, że cała sytuacja kosztowała naszego klienta tyle stresu i rozczarowania. Obecnie prowadzimy z nim rozmowy, aby zaoferować mu odpowiednie rozwiązanie i rekompensatę

- poinformował "The Independent" przedstawiciel Travel Republic.

Komentarze (9)
Biuro podróży zarezerwowało klientowi zły hotel. Był oddalony o 320 km od docelowego miejsca
Zaloguj się
  • Ja TylkoJa

    Oceniono 14 razy 12

    Po co nam o tym piszecie
    Dwa to rekompensata biura to żart

  • swieta-panienka

    Oceniono 7 razy 7

    1. To nie jest jakieś super popularne tu biuro podróży.
    2. To nie Polska, proponowane rozwiązania nie przejdą. Albo porównywalny hotel tam gdzie klient chciał, albo zwrot kosztów łącznie z lotami, a do tego odszkodowanie. Tańszy dla biura podróży będzie hotel, nawet jakby go miała w innej firmie wykupić

  • wladca_piaskownicy

    Oceniono 6 razy 6

    Dlatego od wielu wielu lat wyjazdy organizuję sobie sam

  • michus00

    Oceniono 4 razy 4

    A co nas to obchodzi ? Wiadomości z tabloidów dla poddanych zachodniej kolonii ?

  • sztucznypolak

    Oceniono 4 razy 2

    łamiąca wiadomość
    (breaking news)

  • filosem

    Oceniono 1 raz 1

    No i co z tego wynika? Co to za artykuł...? Jakaś konkluzja? Idiotyczne

  • dante_waw

    Oceniono 1 raz 1

    Poprosze o wiecej takich informacji juz jestem zmeczony ciaglym bombardowaniem mnie informacjami dlaczego Koalicja Europejska przegrala wybory... chce zyciowych tematow na gazeta.pl takich jak ten...

  • tpdlagier

    Oceniono 3 razy 1

    artykuł to jest?? wstyd i żenada to pieszczotliwe pochwały dla autora

  • liczna_rodzina_prezesa

    Oceniono 3 razy 1

    Cham się uprze i mu daj.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX