First Minute. Nowa oferta LOT

PLL LOT wprowadzają nową taryfę cenową "First Minute", która zastąpi dotychczasową taryfę PROMOLOT. Ma to być atrakcyjna oferta dla osób planujących podróż z dużym wyprzedzeniem.
Sprzedaż biletów w taryfie "First Minute" rusza dziś, w poniedziałek 7 marca. Najnowsza propozycja handlowa ma zachęcić podróżnych do kupowania biletów na rejsy LOT-em we wcześniejszych terminach, co przełoży się na niższą cenę lotów. Oferta skierowana jest m.in. do pasażerów, którzy już teraz planują wakacje i szukają atrakcyjnych cenowo rejsów w lipcu i sierpniu. Bilety w specjalnych cenach będą dostępne zarówno w klasie ekonomicznej jak i biznesowej.

Europa w jednej cenie za 329 złotych

Nowa taryfa oferuje bilety w klasie ekonomicznej w cenie 329 złotych w obie strony do wszystkich europejskich miast w ramach siatki połączeń przewoźnika, 629 zł w obie strony na kierunkach bliskowschodnich (Kair, Damaszek, Bejrut, Tel Aviv) oraz 1529 zł w obie strony na rejsach długodystansowych LOT-u (Nowy Jork, Chicago, Toronto oraz Hanoi).

Nowa taryfa "First Minute" jest promowana pod hasłami "Europa w jednej cenie za 329 złotych", "Bliski Wschód w jednej cenie za 629 złotych" oraz "Ameryka Północna w jednej cenie za 1529 złotych". Akcja marketingowa prowadzona jest nie tylko w Polsce, ale także na 12 zagranicznych rynkach m.in. w USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i Ukrainie. W przypadku rynków zagranicznych będzie to kampania internetowa. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest fotograf Wojciech Wieteska. Kampania została przygotowana przez agencję reklamową DDB, agencję interaktywną 180 Heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann.

Sprzedaż biletów w nowej taryfie będzie prowadzona we wszystkich kanałach dystrybucyjnych polskiego przewoźnika. Bilety w najniższej cenie w ramach "First Minute" będzie można kupić na stronie lot.com oraz poprzez Call Center LOT-u.