Rok 2013 w turystyce należy do Niemiec. Stawiają na młodych

Przez internet do serca. Niemcy stworzyli prężnie działający system darmowych aplikacji i stron internetowych, które ułatwią turystom zaplanowanie wycieczki po kraju. ?Niemcy celem podróży dla młodych - HotSpots, Brandnew, Lifestyle? - głosi hasło kampanii promującej naszego zachodniego sąsiada wśród młodych Europejczyków.
Promująca walory turystyczne Niemiec kampania potrwa do marca przyszłego roku. W tym czasie, za pomocą m.in. Facebooka i Twittera, Niemcy zamierzają dotrzeć do szerokiego grona młodych turystów z Europy. - Młodzi turyści z zagranicy są perspektywiczną, świetnie rokującą grupą docelową - mówi Petra Hedorfer, przewodnicząca Niemieckiej Centrali Turystyki.

Niemcy interaktywnie

Działania marketingowe mają na celu m.in. popularyzowanie serwisu Youth HotSpots in Germany - share the moment, który ma też wersję mobliną, dostępną bezpłatnie w sklepach internetowych Google Play i App Store. Aplikacja zwiera listę 1300 hotspotów na terenie całych Niemiec i dostarcza info na temat obowiązkowych do zobaczenia miejsc, festiwali, sklepów, restuarcji i życia nocnego w danym mieście. Zawartość strony stale powiększa się o kolejne propozycje jej użytkowników.

Drugi promowany w ramach kampanii portal nosi nazwę Witamy w Niemczech, celu podróży i jest zdecydowanie bardziej przydatny przed wyjazdem. Serwis tworzy 8 kategorii: "miasta i kultura", "rozrywka i wypoczynek", "oferty specjalne", "podróże biznesowe", "Niemcy dla ", "wydarzenia", "informacja turystyczna" oraz "youth hotspots". W każdej z nich znajdują się informacje potrzebne do zaplanowania wycieczki po Niemczech, przede wszystkie takie, które pozwolą bliżej zapoznać się z kulturą tego kraju. Na stronie działa też interaktywna mapa z zaznaczonymi atrakcjami opisanym pod tym adresem.

Badania z myślą o turystach

Kategorie widoczne na mapie zostały wybrane w oparciu o badania przeprowadzone przez IPK International i World Travel Monitor (WTM) w 2011 roku. Według wyników tych badań największym zainteresowaniem wśród młodych turystów z Europy cieszą się turystyka miejska (33 procent) i wycieczki objazdowe (27 procent). Do najpopularniejszych czynności młodych gości w czasie wakacyjnych podróży po miastach należy według IPK International i WTM zwiedzanie zabytków i "chłonięcie atmosfery" miast. Dlatego na cele podróży wybierają najchętniej metropolie i wydarzenia. Popularne są także "zakupy" i "doznania kulinarne" na równi ze zwiedzaniem wystaw i muzeów. Około 6 tysięcy niemieckich muzeów prezentuje szeroki wachlarz tematyczny, od sztuki przez historię po architekturę i przyrodę.

Komentarze (2)
Rok 2013 w turystyce należy do Niemiec. Stawiają na młodych
Zaloguj się
  • Gość: clearance coach handbags

    0

    Check this out
    \[url=http://www.92lunhua.com]clearance coach handbags[/url]
    <a href="http://www.92lunhua.com" title="clearance coach handbags">clearance coach handbags</a>

  • Gość: majaa45rs

    0

    korzystałam z tej aplikacji i mogę polecić, łatwa w obsłudze a fajnie jest mieć w podroży do innego kraju dostęp do internetu bez konieczności płacenia za niego ;), Niemcy mają sporo hot spotów z darmowym wifi więc warto z tego korzystać

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX